Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná
VrábleHľadať
 
 

Všeobecne

pridané 30.11.2010 10:41:49

Poďakovanie

Chcel by som poďakovaťobčanom za účasť na komunálnych volbách a za prejavenú dôveru. Verím, že v spolupráci s primátorom a ostatnými poslancami dokážeme toho urobiť ešte veľa v prospech mesta a občanov.

Ladislav Pecek


 
pridané 30.11.2010 10:17:13

Poďakovanie

Vážení občania,
úprimne Vám ďakujem za podporu, ktorú ste mi prejavili
v komunálnych voľbách.
Budem sa snažiť vykonávať zverený mandát aj
v nasledujúcom období tak, aby som sa Vám mohla pozrieť do očí aj o štyri roky.

Ľubica Černáková


 
pridané 29.11.2010 23:16:06

Ďakujem

Touto cestou ďakujem všetkým za účasť v komunálnych voľbách a zvlásť tým, ktorí ma svojím hlasom podporili. Úprimne - ako nováčika v poslaneckých laviciach ma výsledok potešil a príjemne prekvapil.

Ladislav Prešinský


 
pridané 29.11.2010 22:35:06

Poďakovanie

Vážení priatelia,
ďakujem Vám za prejavenú dôveru vo voľbách do Mestského zastupiteľstva vo Vrábľoch. Podľa počtu odovzdaných hlasov usudzujem, že ste mi uverili a ja Vašu dôveru ani v tomto 4-ročnom období nesklamem.

Marian Libiak


 
pridané 29.11.2010 18:38:09

Gratulujem

Gratulujem pánovi primátorovi, zvolením poslancom a prajem veěa sily v dalšom volebnomobdobí

Janka


 
pridané 29.11.2010 11:35:26

Poďakovanie

Ďakujem všetkým ktorí ste mi dali svoj hlas.

Pavel Uhrecký


 
pridané 28.11.2010 21:40:05

Gratulacia

Gratulujem pánovi primátorovi, a poslancom k ich zvoleniu do funkcií.
Dúfam, že si svoje predvolebné sľuby čo najdlhšie zapamätajú, a čím skôr dôjde k ich naplneniu.
Pán primátor môže pokračovať vo výkone svojej funkcie. Majitelia poslaneckých mandátov sú už väčšinou skúsený z predošlých období, tak sa nemusia dlho zabiehať.
Veľa zdaru!

rodený vrábeľčan


 
pridané 28.11.2010 21:26:18

Nevolte dôchodcov...

Chcem v prvom rade poďakovať všetkým voličom čo nevolili dôchodcov. Ďakujem!
Ešte chcem poďakovať aj za to, že ste volili znovu tých, ktorí schvalovali úver nie na výstavbu zariadenia sociálnej starostlivosti, ale na kúpu Archívu vín, ktorý je mimoriadne dôležitý pri získavaní nových kontaktov či reprezentáciu mesta, ale hlavne jeho funkcionárov, ktorí potom pre mesto môžu získavať nové zdroje financií a tak by sa dalo pokračovať, veď to všetci dobre poznáte. Okrem toho tak to bolo za socializmu a tak je tomu aj dnes a bude na večné časy... "Česť práci !" A novému Mestkému zastupiteľstvu by som si dovolil pošepnúť, že v depozite MsU je socha súdruha Štefana Majora , čo tak dať ju na to nové námestie a prípadne udeliť čestné očianstvo ? !

dôchodca


 
pridané 27.11.2010 22:45:10

Neznáma

Príspevok zmazaný pre porušenie pravidla č. 2. správca

pridané 26.11.2010 12:36:19

marek,

nič v zlom, ale keby ste ale tieto fóra čítali poriadne, zistili by ste, že na rovnakú otázku bolo vo fóre "poriadok" (teda tam, kam táto problematika patrí) odpovedané 8.7.2010 (kľudne si pozrite archív). potom by ste sa neurážali a neobviňovali ...

správca


 
pridané 26.11.2010 12:07:07

Oplotenie okolo kontajnerov

Miesta pre umiestnenie kontajnerov TKO budú postupne oplotené na území všetkých sídlisk mesta Vráble. Tak je to navrhnuté aj v návrhu výdajovej časti programového rozpočtu pre nadchádzajúce roky.

S pozdravom Ing.Vladimír Pavlovič,ved.odd.ŽPaV

pridané 26.11.2010 12:01:39

moratórium

Nevšimol som si že len do siedmej sa dajú posielať príspevky. Takto je ten príspevok zbytočný a prosím o vymazanie. Ďakujem.

surfer


 
pridané 26.11.2010 08:00:29

Oplotenie okolo kontajnerov

Chcel by som sa podakovat kompetentnym, ze mi dali odpoved na moju otazku ohladne oplotenia kontajnerov - samozrejme ze nedali.Tak sa zda, ze tu sa nic ine neriesi iba volby a v konecnom dosledku na obcanov mesta sa kasle.
Pekny den.

Marek


 
pridané 25.11.2010 09:59:15

archivácia

príspevky zo septembra nájdete odteraz v archíve

správca


 
pridané 25.11.2010 08:46:56

voľby

príspevok zmazaný ako neaktuálny na žiadosť prispievateľa. (surfer, ďakujem za pochopenie.) správca

surfer


 
pridané 25.11.2010 06:58:52

surfer.................

surfer.................

Archív vín je majetkom mesta Vráble a teda jeho občanov.Súži a bude slúžiť tak pre občanov Vrábľov,ako aj na propagáciu mesta a na poskytovanie služieb.Ak už niečo napíšete a zverejníte to,tak nech je to založené na faktoch pravdy a nie na domienkách.Vraj,to je výraz pre človeka neistého samým sebou ,alebo aj tým čo tvrdí.“Vraj“ je takmer vždy lžou.
Je mi ľúto,že zlo a nenávisť v občanoch mesta vyvolala poslankyňa Kováčová.Človek by od človeka,ktorý už niečo zo života pamätá a je v podstate dôchodcom,očakával inteligentný a pravdivý prístup pri informovaní svojich voličov.Pravdou však je,že p.Kováčová klamala na každom mítingu,zavádzala v podávaní informácií a šírila a aj šíri lži.Možno v podstate skonštatovať,že za svoje volebné obdobia,keď sedela raz za dva mesiace v poslaneckej ,nespravila pre ,nás občanov – nič.Určite nič,lebo na zhromaždeniach preukázala svoju osobnú neznalosť o tom ,čo bolo v programe zastupiteľstiev a bola prekvapená,že to a to bolo predmetom programu.Musím skonštatovať,že do poslaneckej lavice nepatrí,lebo na to jednoducho nemá.Za všetky volebné obdobia (4),navštívila p.Kováčová,kandidátky na poslankyňu,mestská úrad jedine kvôli sebe.Zakaždým kvôli sebe,podobne ako kandidát na primátora p.Kováč.Buď to išlo o vybudovanie prístupovej cesty k ich bytovke,alebo o vybudovanie vodovodnej a kanalizačnej prípojky.O medziľudských vzťahoch ani nehovorím,stačí ak sa opýtate ich susedov.
P.Kováčova,ak chcete urobiť dobrý skutok,tak nekandidujte a nechajte priestor slušným a čestným ľudom,lebo Vy už do poslaneckej lavice nepatríte,čo ste osobne dokázala na verejných zhromaždeniach.
A ešte k povodniam.Dostala sa mi k nahliadnutiu jedna po povodňová zápisnica z pracovnej porady starostov obcí Požitavia,ktorých sa povodeň týkala.je v nej takýto zápis:
Pri povodniach najviac zlyhala činnosť protipovodňovej komisie (štábu) ObúŽP v Nitre.Vládla tam neodbornosť,neprehľadnosť,podávanie zmätočných informácie ap.

Peter

Peter


 
pridané 25.11.2010 06:56:03

Nevolte dôchodcov !

Nevolte dôchodcov !

Nevolte dôchodcov !


 
pridané 25.11.2010 06:51:39

To surfer

ak píšete o plynofikácii, mali by ste vedieť, o čo v tomto prípade ide. Ide o plynový kotol umiestnený v Archíve, do ktorého bude dodávaný plyn v zásobníkoch, nie o vybudovanie plynovej prípojky pre výstavbu plánovanú na viniciach.
Je mi z tohto "kydania" bez reálnych podkladov a znalostí smutno... Nuž, každému nevyhovieš...
Má vôbec význam v takejto atmosfére kandidovať?

Marian Libiak, kandidát na poslanca MsZ


 
pridané 25.11.2010 06:47:33

Nevolte dôchodcov !

Nevolte dôchodcov !

pridané 25.11.2010 06:17:36

surfer.................

Archív vín je majetkom mesta Vráble a teda jeho občanov.Súži a bude slúžiť tak pre občanov Vrábľov,ako aj na propagáciu mesta a na poskytovanie služieb.Ak už niečo napíšete a zverejníte to,tak nech je to založené na faktoch pravdy a nie na domienkách.Vraj,to je výraz pre človeka neistého samým sebou ,alebo aj tým čo tvrdí.“Vraj“ je takmer vždy lžou.
Je mi ľúto,že zlo a nenávisť v občanoch mesta vyvolala poslankyňa Kováčová.Človek by od človeka,ktorý už niečo zo života pamätá a je v podstate dôchodcom,očakával inteligentný a pravdivý prístup pri informovaní svojich voličov.Pravdou však je,že p.Kováčová klamala na každom mítingu,zavádzala v podávaní informácií a šírila a aj šíri lži.Možno v podstate skonštatovať,že za svoje volebné obdobia,keď sedela raz za dva mesiace v poslaneckej ,nespravila pre ,nás občanov – nič.Určite nič,lebo na zhromaždeniach preukázala svoju osobnú neznalosť o tom ,čo bolo v programe zastupiteľstiev a bola prekvapená,že to a to bolo predmetom programu.Musím skonštatovať,že do poslaneckej lavice nepatrí,lebo na to jednoducho nemá.Za všetky volebné obdobia (4),navštívila p.Kováčová,kandidátky na poslankyňu,mestská úrad jedine kvôli sebe.Zakaždým kvôli sebe,podobne ako kandidát na primátora p.Kováč.Buď to išlo o vybudovanie prístupovej cesty k ich bytovke,alebo o vybudovanie vodovodnej a kanalizačnej prípojky.O medziľudských vzťahoch ani nehovorím,stačí ak sa opýtate ich susedov.
P.Kováčova,ak chcete urobiť dobrý skutok,tak nekandidujte a nechajte priestor slušným a čestným ľudom,lebo Vy už do poslaneckej lavice nepatríte,čo ste osobne dokázala na verejných zhromaždeniach.
A ešte k povodniam.Dostala sa mi k nahliadnutiu jedna po povodňová zápisnica z pracovnej porady starostov obcí Požitavia,ktorých sa povodeň týkala.je v nej takýto zápis:
Pri povodniach najviac zlyhala činnosť protipovodňovej komisie (štábu) ObúŽP v Nitre.Vládla tam neodbornosť,neprehľadnosť,podávanie zmätočných informácie ap.

Peter


 
pridané 24.11.2010 23:35:51

surfer II

Tak to vysvetľuje tie investície do archívu vín a okolia. Tento rok plánované 600 tisíc len do plynofikácie. A potom že je kríza, haha, ako pre koho, však pán primátor?

surfer


 
pridané 24.11.2010 23:23:16

...vraj....

vraj surfer II klame, pripravuje si vraj podu pred volbami, asi take je to vase "vraj"

radomir


 
pridané 24.11.2010 20:10:35

To surfer II

Toto bolo naozaj úbohé...

nesurfer


 
pridané 24.11.2010 19:52:33

surfer

Píšete,že primátor ide vyhodit prachy na archiv vín.Treba,veď vraj má v pozemkovh nad archívom svoj podiel.treba si pripravit priestory do budúcna

surfer II


 
pridané 24.11.2010 16:11:10

Predvolebné mítingy

Čítal som, videl som, počul som


Čítal som predvolebný plagát koalície Smer – SD, SNS.
Videl som predvolebné mítingy koalície Smer – SD, SNS.
Načúval som na uvedených mítingoch.

Chcel som najmä spoznať kandidátov na poslancov, počuť ich angažovanosť pre mesto v prípade zvolenia, ale chcel som si najmä vypočuť z úst kandidáta na primátora jeho volebný program, resp. konkrétnejšiu jeho podobu, lebo každý leták je limitovaný rozsahom. Od kandidáta na primátora som sa ale nedozvedel nič. Prečo? Lebo pán Kováč „sucho“ prečítal svoj životopis a volebný program (ešte že nie priamo z plagátu), čo mi už bolo vopred známe. Žiadne iné bližšie vysvetlenia o volebnom programe som sa nedozvedel. Ostatné na mítingoch už prebiehalo v réžii niekoho iného (uvádzam nižšie). Keďže na mítingu vo Vrábľoch nebola v programe diskusia (rešpektujem organizátorov), tak som sa na druhý deň vybral do mestskej časti Dyčka dúfajúc, že sa opýtam na konkrétnu podobu plánov a vízií pána kandidáta.
Prevažnú časť mítingu (tri bloky), najmä na Dyčke, vystupovala zrejme pravá ruka kandidáta na primátora vo volebnej kampani p Kováčová.
Jej dominantným vystúpením bola voľná anotácia tvrdení z predvolebného plagátu, ktoré ja veľmi slušným vyjadrením považujem za nepravdivé a účelové. Nebudem sa k nim úplne vyjadrovať, lebo sa k nim vyjadril pravdivo a celkom jednoznačne súčasný primátor mesta Vráble Ing. Tibor Tóth. Keď ma však na mítingu vyzval občan MČ Dyčka, aby som zaujal stanovisko, tak som chcel podať vysvetlenie a zároveň odpovedať na jeho otázku. Nebolo mi to však umožnené s vysvetlením, že je to predvolebný míting spomínanej koalície. Nuž, nezostávalo mi nič iné, ako sa len hlásiť o slovo, avšak stále bez odozvy. Chcel som oponovať na konkrétnych číslach, že Mesto Vráble je podľa písomného stanoviska banky v dobrej finančnej kondícii, plní si všetky záväzky a povinnosti a dodržiava zákon o rozpočtových pravidlách ako aj to, že zveľaďuje svoj majetok tak, že jeho hodnota sa k 30.10.2010 oproti roku 2003 zvýšila o vyše 10 mil. EUR, že hlavnú úlohu na založení, budovaní a dobudovaní priemyselného parku ma súčasný primátor a nie niekto iný, že... Aj to, že viem všetko dokladovať na konkrétnych číslach.
Nedalo sa. Nezostávalo mi nič iné len ako odpovedať na otázku občana po oficiálnom skončení mítingu. Rozmýšľam, či dnes vôbec pôjdem na Horný Ohaj a najmä, či sa tam dozviem niečo nové.
Bol som na dvoch predvolebných mítingoch v susedných mestách, ktoré sa konali v nekonfrontačnom duchu, kde hlavnou témou bolo predstavenie vízií a predstáv kandidátov bez ohovárania a invektív. Ja viem, ťažko sa počúva pravda a ľahšie je vypustiť spŕšku nekontrolovateľných slov.


S úctou

Ing. Ján Jamrich, prednosta MsÚ vo Vrábľoch


 
pridané 24.11.2010 14:37:09

VOLEBNÉ MORATÓRIUM

Vážení priatelia, dovoľujem si vás upozorniť, že 48 hodín pred začiatkom volieb platí VOLEBNÉ MORATÓRIUM. Z toho dôvodu vás všetkých prosím, aby ste OD ŠTVRTKA 25. novembra od 7:00 NEUVEREJŇOVALI na fórach PRÍSPEVKY vyjadrujúce sa v prospech, či neprospech akéhokoľbek kandidáta na poslanca či kandidáta primátora. Tieto príspevky nebudú na fóre uverejňované od uvedeného termínu až do skončenia volieb. Z uvedeného dôvodu preto prechodne mením všetky fóra až do pondelka po voľbách na MODEROVANÉ.
Ďakujem za pochopenie

správca


 
pridané 24.11.2010 09:13:28

...

No vidis, stastny si clovek. No, ale tu ja nerieism ci to prislo tebe, ale prislo to inym ludom a riesim hlavne to, ze je to KLAMSTVO a PODVOD, tak z toho nekluckujme. Ano, moze niekto pocitat s kupaliskom, plavarnou a podobne, ale nebije sa do hrude, ze to spravi za jedno volebne obdobie. Keby to bolo take lahke tak uz davno chodime vsetci do plavarne ci na kupalisko. Nejako Vas nechapem. Ved uz z nazvu: plan rozvoja mesta, alebo uzemny plan si clovek vydedukuje, ze sa jedna o aktivity do buducna. Nie neklamu, len otvorene danu myslienku davaju na papier a v pripade zaujmu investora je jasne, definovane, ze mesto ma zaujem o danu aktivitu. Ci? Vidite tam, ako tam pise mesto, ze to same postavi? alebo, ze to bude za jedno volebne obdobie? Trochu treba pozerat co citame ;-)

Juraj


 
pridané 24.11.2010 09:04:25

surfer

Ty si nejaký zakomplexovaný človiečik . Ťažko sa k tebe vyjadrovať no žijú medzi nami ľudia ktorí majú problém s komunikáciou a vybíjajú sa anonymne. Prečo si neprišiel na predvolebný míting a nepovedal to tam? Klamstvo je to čo tu píšeš! Ako sa predpokladalo protikampaň je veľká

Juraj


 
pridané 24.11.2010 08:16:13

juraj

Tebe niečo z tej grupy na fejsbuku aj prišlo o politike? Pretože mne nie. A pozri si súčasný plán rozvoja mesta, alebo nový územný plán. Tam sa tiež počíta s kúpaliskom, plavárňou a je pod tým podpísané súčasné vedenie mesta. Tiež nepíšu kde na to chcú vziať, čiže tiež klamú?

surfer


 
pridané 24.11.2010 07:54:40

surferko

O tom co tu pises sice neviem, ale skus sa zobudit, nebud iba za PC. treba ist a pocuvat. To kde chce najst pan Kovac peniaze na kupalisko to ti nejako uniklo? Ked sa chces bavit o moralke, tak sa pozri ako vystupuje dvojica uzastnych a ako si iba to svoje melu a su tazko agresivne naladeni. To je ok? Je aj to ok, ze nedaju cas na rekaciu na mitingoch? Coho sa boja? Je vporiadku, ze zaviedli okolo 300 ludi na Faceebooku? KLAMASTVOM. Preco vsetkych nalakali,aby si pridali Mesto Vrable s pocitom, ze vsetci co tu zijeme si to pridali a pred volbami je tam reklama na jednu koaliciu? Je to seriozne? Nie, je to KLAMSTVO A PODVOD ROVNO NA VSETKYCH VRABELCANOCH NA FACEBOOKU,ale kludne si dalej surfuj a tvar sa, ze realita je ina...

Juraj


 
pridané 23.11.2010 23:23:41

primator klame

Dnes som našiel v novom diskusnom fóre mesta veľmi nepríjemné obvinenie na súčasného primátora. To že primátor klame sa tak potvrdilo nielen volebným programom. Richard Sulík ako predseda parlamentu, prijal od Tibora Tótha ospravednenie za neúčasť na rokovaní parlamentu. Ako dôvod neúčasti sú na stránke národnej rady uvedené rodinné dôvody. V rovnakom dni má Tibor Tóth vo svojom stĺpčeku vo vrábeľských novinách uvedenú riadnu dovolenku.
AKo je možné že oklamal obyvateľov celého slovenska a išiel na futbal do ruska? Za toto by mu mali zobrať aspoň poslanecký plat.

surfer


 
pridané 23.11.2010 23:10:10

sklamanie

a čítali ste volebný program súčasného primátora? Samé klamstvo, farizejstvo. Ďalšie prachy ide vyhodiť na archív vín, ako keby nestačil 20 milionový úver, ktorý na to zobral. Kašle na ľudí, hlavne že bude mať kde oslavovať. Takto nebude chodník na Štúrovej nikdy. Nechcem takého primátora - klamára. Škoda že to nieje na webe.

surfer


 
pridané 23.11.2010 20:44:19

to:roni a sklamanie

No asi vacsi problem je ked niekto nemelie ani svoje ale "to co povedala manzelka". Boh nas ochranuj ak toto je vhodny clovek na post primatora.

sledujem svoje okolie


 
pridané 23.11.2010 20:30:18

sklamanie...

Neda mi dnes nenapisat, ako ma sklamala na dnesnom mitingu pani Kovacova s panom Kovacom. To by bolo hodne do TV. Ako moze niekto mliet iba svoje a neodpoveda na otazky. Siel som tam nezavazne, chcel som pocut nazor. To co vsak oni predviedli by mali vidiet vsetci volici. Veril som vam..teraz vsak prevlada sklamanie. Mam dost, celej politiky.

roni


 
pridané 23.11.2010 09:47:38

Re:Priestory v budove MsU


Dobrý deň,

Priestory pri kaderníctve sú už prenajaté na základe výsledku obchodnej verejnej súťaže.V súčasnej dobe si nájomca robí úpravy podľa svojich potrieb.Ale dávam do pozornosti súťaž na nebytové priestory , ktorá sa uskutoční 25.11.2010 t. j. vo štvrtok o 15.00 hod v malej zasadačke MsU.Bližšie info na tel. č. 037/7777030-031 ; 0915 570 946.

Pekný deň .

Imrich Vojtek ved. OPČ a SMM


 
pridané 22.11.2010 16:56:58

Priestory v budove MsU

Prosím o informáciu o využití prázdnych priestorov v budove MsU vedľa kadernícva pri Lídlovom parkovisku.
Nebudú sa ponúkať do prenájmu?
Vopred ďakujem za informáciu

rodený vrábeľčan


 
pridané 22.11.2010 14:23:11

"kvapka krvi"

Nedá mi ešte napísať môj postreh k toľko preberanej kvapke krvi. Ja som túto akciu vo VR. privítala, lekbo som sa vrátila po rokoch k darcovstvu. Oceňujem fakt, že aj na základe tu v "lampárni" uverejnených pripomienok nastalo zlepšenie v organizácii. Čo by ma však zaujímalo je, či niekto kompetentný spočítal, za tie roky, koľko z vydaných poukážok /vo fin. vyjadrení podľa p. prednostu činí 2160 € na rok 2010/ pre darcov z mesta sa vrátilo po absolvovaní možných podujatí. Chcem poukázať na fakt, že tento spôsob benefitu pre darcov, je zrejme málo účiiný, čo dokazujú aj rozhovory medzi nami darcami. To, že sa môj manžel alebo suedove decká zúčastnia na futbalovom zápase, alebo ja dvakrát v kine a dieťa možno aj desaťkrát považujem iba za chabú odmenu pre darcu. Myslím si, že nastal čas zamyslieť sa aj týmto smerom, alebo sú to iba "fiktívne fin. prostriedky" keď ich použitie je striktne viazané na akcie organizované mestom, príp. Veposom? V novom fóre sa ešte neviem orientovať, preto píšem môj postreh ešte tu.

AP


 
pridané 22.11.2010 08:39:42

dávid - shrek

je nám to veľmi ľúto (a sme veľmi nahnevaní!), ale sme v tom nevinne. absolútne zlyhal distribútor (toto sa nám hádam ešte nestalo). na pôvodný termín nám totiž nedodali filmovú kópiu. keď s nimi šéf kina vyjednával po ich prvom zlyhaní, bolo dohodnuté, že nám ako revanš dodajú kópiu v náhradnom termíne (už by to nebolo ono, ale aspoň niektorí by ste mohli shreka vidieť v našom kine (aj keď tie plačúce deti na pôvodnom termíne nikto neospravedlní ...). ani do náhradného termínu sa však kópie nenašli, distribútor nám to však aspoň "vopred" avizoval - tak sme stihli predstavenie zrušiť, aby ste si nemysleli, že si z vás robíme pajácov ... veľké sorry, ale za toto jednoducho nemôžme

juro čokyna, ved. okaš msú


 
pridané 21.11.2010 19:56:24

a co ine...

stale sa tu teraz pretriasaju volby a stale sa tu niekto ohovara,je to nepekne,ale asi to patri k politike,ale co aj sa pozriet k bytovkam 1114 a hlavne do cisla 1114/19!!!! je to hroza!!!! hnus!!!! to nikto nevidi ze som tu o tom uz viac krat pisala aj sa stazovala u domovnika,je to smutne ze ta bytovka nema majitela striasa sa jej bytove druzstvo aj MU....

mamina


 
pridané 21.11.2010 11:19:38

To peter a realita

zaoberali ste sa tým, či Ing. Kováč je alebo nie je vo funkcii, ktorú má uvedenú na volebnom letáku.
Určite v čase, kedy sa podávali prihlášky do komunálnych volieb, prednostom OÚ ŽP bol, takže žiadne klamstvo sa nekonalo.
Mne však na tých kandidátkach vadí iné - a to sa týka aj parlamentných volieb a celého Slovenska. Za meno a vek kandidáta sa píše povolanie a nie zamestnanie. Povolanie je to, čo som vyštudoval a nie to, čo práve vykonávam - to je zamestnanie.
A preto si ja vždy píšem povolanie technik, lebo ako absolvent SVŠT v Bratislave nemám povolanie riaditeľ, konateľ, majiteľ... ale technik. Neznie to veľmi honosne, ale je to pravdivé.

Marian Libiak


 
pridané 21.11.2010 10:59:32

To erika

Žiaľ, priemyselný park, to sú súkromné firmy... tam asi mesto nedokáže nič... Zneužívanie stavu na trhu práce zo strany agentúr je skutočnosťou - a veľmi cieľavedomou.

ja


 
pridané 21.11.2010 09:56:08

realita 2

Pekne tu píšete,čo všetko vybudoval súčasný primátor.Súhlasím s vami na 100 a držím mu palce aj naďalej.Ale ako je to so zamestnanosťou v priemyselnom parku?Skoro v každej firme zamestnávajú pracovníkov cez agentúru práce,ktorá vás vyhodí po mesiaci,troch alebodo roka,aby ste namali nárok na ďaľšiu dávku v nezamestnanosti.Mám s tým osobné skúsenosti 3-krát a nie som žiadny absentér.Tam kde agentúra nieje,vám otvorene povedia,že keď nemáte známosti vo firme,tak sa tam ťažko zamestnáte.Keby reagoval každý kto má takúto skúsenosť bol by nás pekný zoznam a to mi verte.S týmto by sa malo tiež niečo robiť vo Vrábľoch,lebo sa tu rozrástlo rodinkárstvo a kamarátstvo.Prajem nám vo volbách šťastnú voľbu.

erika


 
pridané 20.11.2010 21:33:59

VIANOCE 2010

Chceme sa podakovať za doriešenie bytu na žitave nájomná bytovka-podkrovný byt.Idú vianoce a čo chvíľa napadne sneh a udrú mrazi,dúfam že potom sa povenujete našej kuchyni a o zime v byte ani nehovorím,páni ktorý to videli a pocitili ten chlad na stenách vedia svoje.
DAKUJEME

Jozef


 
pridané 20.11.2010 17:30:48

Oplotenie okolo kontajnerov

Dobry den.
Chcel by som sa opytat, ci mesto planuje dobudovat oplotenia aj okolo ostatnych kontajnerov na sídlisku Kaška

pridané 20.11.2010 16:44:53

Oplotenie okolo kontajnerov

Dobry den.
Chcel by som sa opytat, ci mesto planuje dobudovat oplotenia aj okolo ostatnych kontajnerov na sídlisku Lúky. Ked som tuto otazku polozil prvy krat a konkretne na panelák 1117/31, bolo mi povedane, ze mesto planuje vybudovat taketo oplotenia. Následne to aj bolo zrealizovane, ale pred tymto panelakom stale zabrany chybaju. Pytam sa preto, lebo v dosledku narazovych vetrov tu bolo niekolkokrat poskodenych nielkolko aut, tym ze kontajnery lietali po parkovisku.
Dakujem za odpoved.

Marek


 
pridané 19.11.2010 13:59:29

upratanie

na sidlisku kaška pri činžáku 950/9 by som vás požiadala aby ste vyčistili pod tým železom lístie pri chodníku

elena


 
pridané 19.11.2010 13:54:55

šhrek

prečo ste zrušili





ZRUŠENÉ
SHREK 4: ZVONEC A KONIEC
animovaný, slovenský dabing
USA, 2010, 108 min, MP
Réžia: Mike Mitchell
Hrajú: (v slovenskom znení) Rastislav Sokol, Dušan Szabo, Helena Krajčiová, Dušan Cinkota, Martin Zatovič, Dušan Tarageľ, Oľga Šalagová
DOLBY SURROUND
2,20 €
bližšie informácie

dávid


 
pridané 19.11.2010 13:30:24

volby

Ja si myslim, ze Vrable su prilis male mesto na to, aby sme sa tu hrali na nejake strany a koalicie. Kedze, ako povedala jedna z kandidatok na poslankynu, sa tu skoro kazdy s kazdym pozna, neda sa ani inak volit ako podla toho, aky clovek je a nie za aku stranu kandiduje.
Jednoznacne uz praca niektorych doterajsich poslancov ukazuje, ze su dobrymi zastupcami obcanov a nepochybujem, ze ich znovu uvidime ako poslancov.
Chcem verit aj v to, ze ak aj budu z roznych stran, budu pracovat spolu pre dobro veci.

Giselle


 
pridané 18.11.2010 23:21:22

To rr

Zrejme viete, čo je to koalícia...

pridané 18.11.2010 23:01:34

2006

Uspesni kandidati na poslancov z roku 2006:

11x SDKÚ-DS, KDH

Ľubica Černáková,SDKÚ-DS, KDH
Mária Hegedüšová, SDKÚ-DS, KDH
Vladimír Hrušovský, SDKÚ-DS, KDH
Michal Hudec, SDKÚ-DS, KDH
Dušan Kúdela, SDKÚ-DS, KDH
Marián Libiak, SDKÚ-DS, KDH
Ľubica Patakyová, SDKÚ-DS, KDH
Ladislav Pecek, SDKÚ-DS, KDH
Vincent Sádovský, SDKÚ-DS, KDH
Dagmar Skačanová, SDKÚ-DS, KDH
Marta Zrubcová, MUDr., SDKÚ-DS, KDH

Zoltán Ács, SMER
Helena Kováčová, SNS

O kontrolorke sa v mediach popisalo dost.

rr


 
pridané 18.11.2010 20:37:50

To eva

Pani Eva,

ďakujem...

Marian Libiak, poslanec MsZ Vráble


 
pridané 18.11.2010 20:14:18

pre p.Libiaka

Ja osobne si vážim Vaše doterajšie konanie a prácu poslanca .Želám Vám,aby sa Vám darilo tak ako dosiaľ, verme že aj v ďalšom volebnom období.

eva


 
pridané 18.11.2010 16:36:27

To realita1

Prepáčte,
ako ste prišli k názoru, že mesto je bez kontroly? Je tu riadne zvolená kontrolórka, ktorá si vykonáva prácu v zmysle zákona.
Prečo hovoríte o vláde jednej strany? SDKÚ-DS má v súčasnom mestskom zastupiteľstve 6 poslancov z 13. Z tých 6 poslancov sú len 3 členovia strany, ostatní 3 sú nezávislí, ktorí kandidovali na našej kandidátke.
Máte pocit, že "mojimi šnúrkami" dokáže niekto poťahovať?
A záverom, nemám pocit, že sme v tomto meste napáchali nejaké škody. Nikdy nedokážete vyhovieť všetkým, ale pozitíva určite značne prekryli negatíva. Ja sa osobne za svoje pôsobenie v mestskom zastupiteľstve nehanbím.
Aj preto kandidujem znovu...

Marian Libiak, poslanec MsZ Vráble


 
pridané 18.11.2010 14:56:41

realita1

No, ja neviem, čo vás oprávňuje ku konštatovaniu uvedenému pod týmto príspevkom. Som bývalým členom SDKÚ-DS, dokonca členom miestneho predsedníctva. Hej, bývalým - tiež som mal výhrady, či skôr ako bývalý déesák ilúzie. Tie ale smerovali dovnútra strany, nie navonok! Ak realita, tak realita: kto by asi mal byť hnacím motorom (alebo, ak chcete, ťahať za šnúrky), ak nie vedenie mesta? A kým je vedenie mesta zosobnené? Nuž, podľa mňa primátorom! Kto by asi mal ťahať za (ak chcete) politické nitky, keď nie predseda (momentálne) najsilnejšej koaličnej strany v meste? Nuž, podľa mňa jej predseda! A to je kto? Nuž, súčasný primátor! Na tom ale nevidím nič čudné! Iste, sám mám výhrady, ako bývalý straník, najmä ku komunikácii s radovým členmi, voči (podľa môjho názoru) prekrucovaniu stanov a podobne, ako občan mám zasa výhrady voči komunikácii s občanmi - tú komentovali viacerí ako nevyhovujúcu - rozhodne si však nemyslím, že by poslanci vymenili svedomie za stranícku poslušnosť! Navyše, keď mnohí ani neboli členmi strany - boli nominovaní ako osobnosti! Preto si myslím, že ak niekto opúšťa rady poslancov, nie je to z toho dôvodu, že na niečo "nemali žalúdok"! Chodil som na zastupiteľstvá (aj keď, priznávam, najmä z povinnosti) a toto by som si nedovolil o poslancoch povedať. Mimochodom, podľa môjho názoru primátor vedel komunikovať aj s opozičnými poslancami, takže aj tí niekedy (povedzme to pekne) hlasovali v záujme veci. Každého možno ovplyvniť (skorumpovať by bolo slovo na míle vzdialené od skutočnosti), a toto súčasný primátor zvláda (vždy tvrdil, že sa nechce vymedzovať ale spájať - a, a to nie som nijako cielene nekritický, to sa mu aj darí). Ak chceme byť realisti, treba si uvedomiť, že ak súčasný primátor nebude primátorom a novým primátorom bude nový primátor, bude zrejme pracovať veľmi podobne (ak teda len nebude chcieť mesto rozbiť na stranícke skupinky, čo by - s ohľadom na skúsenosti z doterajšieho zastupiteľstva - bola hlúposť). Tak isto bude prichádzať s iniciatívou a presne tak isto sa bude snažiť ovplyvniť (prehovoriť, získať si) poslancov, aby hlasovali v duchu jeho názorov! Možno chýba trocha poslaneckej opozície (v zmysle oponentúry), aj keď - verte - aj tá tu bola (niekedy slabšia - veterný park, bicrossová dráha), niekedy silnejšia (keď sa pripravované materiály ani nedostali na zasadnutia). Len sme (ste) o tom nemali šancu vedieť, keďže väčšina záležitostí sa (rozumne, a tak to zaviedlo predchádzajúce zastupiteľstvo koalície SDĽ, HZDS, SNS) predjednávala za zavretými (politickými) dverami (takže plénum vyzeralo jednotné a bez pripomienok). Opakujem, mám výhrady voči tomu ako (nie čo) sa tu robilo, rozhodne si však nemyslím, že sa "vedome nesvojprávni poslanci" nechali vmanipulovať do "zákerností primátora" bez kontroly a kontrolóra. Ako budete voliť, to nechám na každého svedomie. V tomto meste žije mnoho slušných ľudí, ktorí majú na to, aby sme sa na nich mohli spoľahnúť pri riešení problémov - na jednej i na druhej kandidátke, či nezávislých (je tam ale aj veľa "nášľapných mín"). Objektivita mi však nedovolila nechať posledný príspevok bez reakcie. Prepáčte. A tak, ako som sa ja ospravedlnil za toto nevyžiadané vysvetľovanie (nechápem, prečo som ho zasa robil ja), si myslím, že by ste sa súčasným (minimálne) poslancom mali ospravedlniť aj vy ...

Juro Čokyna


 
pridané 18.11.2010 14:26:05

Jožovi

SNS? nie, dakujem. Ja som si len tipol a vidim ze som trafil. Ale ani SDKu uz nema cim oslovit. Pokial budu poslanci vo Vrabloch len babkami, za ktorych snurky taha primator. Vlastne svedomie vymenili za stranicku poslusnost. Necudo ze vase rady opustilo tolko dobrych poslancov naraz. Uz na to nemali zaludok. Ludia volte radsej nezavislych poslancov, tam je vacsia sanca ze sa nezamotaju do zakernych hier primatora vymenou za inu protisluzbu. Teraz je mesto bez kontroly, bez kontrolora. Nikto nema odvahu klepnut vrchnosti po prstoch. Toto moze zmenit len vacsi podiel ostatnych stran a nezavislych poslancov. Skoncime uz vladu jednej strany, narobila dost skody.

realita1


 
pridané 18.11.2010 11:13:01

Jožovi

Asi to bolo presne tak ako sa tam dostal aj p. Ing Kováč ak si dobre pamätám. Veľmi dobre to poznáš, ty si asi z SNS

realita


 
pridané 18.11.2010 10:17:50

Jozo

Mne ten letak prisiel v case ked este Kovac na urade bol. Neviem ci sa to uz zmenilo, ale ty asi budes jeden z tych SDKU demokratov, co povyhadzovali z teplych flekov kazdeho co nesiel s vami, alebo sa pokusil vystupovat proti vam. Priznaj sa, aj tebe jednu stolicku dohodili po volbach bez vyberovych konani?

realita


 
pridané 17.11.2010 19:33:27

osvetlenie pred domom 1227 a 1228

Prosím kompetentné osoby o opravu verejného osvetlenia pred týmito vchodmi už týžden nesvietia lampy a večer je to velmi zlé ,-dakujem

občan


 
pridané 17.11.2010 08:10:16

Ing.Kováč Pavol,kandidát na primátora mesta Vráble klame ?



Ing.Kováč Pavol,kandidát na primátora mesta Vráble.Dnes t.j.16.novembra 2010 som obdržal letáčik s Vašim volebným programom.Zaujala ma Vaša funkcia - prednosta OÚŽP.
Povedzte nám,možno Vašim voličom,Vy ste prednostom OÚŽP alebo je to opäť klamstvo !

Jožo


 
pridané 17.11.2010 01:23:58

MB - Stolnotenisový turnaj

Keďže mesto funguje do istej miery v obmedzenom rozpočtovom režime (čomu chápem a rozumiem), ponúkam Vám pomoc. Vyzerá to totiž tak, že by som Vám (MB) mohol pomôcť s organizovaním stolnotenisového turnaja, no potrebujem sa s Vami minimálne stretnúť.
Pokiaľ Váš záujem i naďalej trvá, kontaktujte ma, prosím, na tel. č. 0908 35 99 66.

LP


 
pridané 16.11.2010 21:02:43

Algol

...elektronickými aukciami...možno máte pravdu,ale koľko tovarov mesto nakupuje ,aby bola elektronická aukcia opodstatnená ?Preštudujte si zákon o verejnom obstarávaní a pochopíte.Nič v zlom.Verím,že zdravý rozum zvíťazí nad bývalým režimom a jemu podobnej ,ak nie horšej ... SNS .Zajtra to oslavujeme.

Peter


 
pridané 16.11.2010 20:09:06

Pre p. primatora

Oks tak ked ste sa uz zniesli k nam obcanom...
Da sa povedat ze zial (nie v tom negativnom slova zmysle, ale kvoli kvalite vzniklej z konkurencie) lepsi kandidat asi nie je.
Kazdopadne uvedene by sa dalo este vylepsit a stransparentnit, napriklad elektronickymi aukciami, realnou starostlivostou o mizerne zivotne prostredie (ta decimacie zelene za posledne roky nacvicovana mestskym uradom a jeho "nezanietenymi" pracovnikmi je pekne arogantna a ignorantska), myslenim na trvalo udrzatelny rozvoj, atd.
Drzim palce! Ani nie Vam (znova prosim nebrat osobne), ale mestu, nech je to stale fayn miesto pre zivot.

Algol


 
pridané 16.11.2010 19:55:50

leták Smer -SD,SNS

...ten sobotný leták z vrábelských schránok som síce nečítala, ale odpoveď súčasného pána primátora ma jednoznačne presvedčila o správnosti hospodárenia mesta s verejnými mestskými financiami. To vysvetlenie sem patrilo.
Ďakujem a držím palce pre ďalšie správne rozhodnutia

ZUZU


 
pridané 16.11.2010 19:31:45

Ing.Kováč Pavol,kandidát na primátora mesta Vráble klame ?

Ing.Kováč Pavol,kandidát na primátora mesta Vráble.Dnes t.j.16.novembra 2010 som obdržal letáčik s Vašim volebným programom.Zaujala ma Vaša funkcia - prednosta OÚŽP.
Povedzte nám,možno Vašim voličom,Vy ste prednostom OÚŽP alebo je to opäť klamstvo !

Peter


 
pridané 16.11.2010 16:33:40

Odpoveď na leták Smer-SD, SNS

Vážení občania.
Pred určitým časom ste v rámci predvolebnej kampane dostali do schránok leták, ktorého obsah vyvolal medzi vami, občanmi nášho mesta, polemiku a diskusiu.
Po zadovážení odborných podkladov si vám dovoľujem predložiť pravdivé zhodnotenie situácie, ktorá bola v predloženom letáku podaná skreslene a nepravdivo.

Hospodárenie mesta a verejné mestské financie sú napriek ekonomickej kríze konsolidované.
Úverové zaťaženie mesta je spôsobené najmä realizovaním investícií značného finančného objemu prostredníctvom fondov Európskej únie. Tieto finančné prostriedky budú po realizácii projektov refundované z fondov EÚ. Jednu tretinu dlhového zaťaženia mesta tvoria úvery zo Štátneho fondu rozvoja bývania na výstavbu nájomných bytov, ktoré sa nevykazujú do celkovej úverovej zaťaženosti mesta. Po zohľadnení vyššie uvedených skutočností je reálne vykazovaný dlh mesta menší ako 1/3 sumy uvedenej v zaslanom letáku. Podľa zákona č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, ekonomických ukazovateľov a podľa vyjadrenia bankových inštitúcií patrí Mesto Vráble medzi mestá s výbornou finančnou kondíciou.

Hodnota majetku mesta sa počas predchádzajúcich dvoch volebných období zvýšila takmer o 70%.
K 1. 1. 2003 predstavovala hodnota majetku mesta sumu 14.624.677,00 €. Ku dňu 31. 12. 2009 hodnota majetku predstavovala sumu 24.486.220,00 €. Z uvedeného vyplýva, že hodnota majetku mesta za toto obdobie vzrástla o 9.861.543,00 € (297.088.844,- Sk), t.j. takmer o 70%.

Predaj majetku mesta sa realizuje vždy minimálne za cenu znaleckú, vo väčšine prípadov za cenu trhovú.
Každý predaj nehnuteľného majetku bol prerokovávaný v príslušných komisiách mestského zastupiteľstva a následne schvaľovaný minimálne 3/5 väčšinou poslancov mestského zastupiteľstva. Zásadne sa pri predaji mestského majetku uplatňovala ako minimálna cena znalecká cena, pričom sa predaj, okrem prípadov hodných osobitného zreteľa, uskutočňoval formou obchodnej verejnej súťaže za trhové ceny.

Verejné obstarávania prebiehajú striktne zákonným a transparentným spôsobom.
Postupy v žiadnom z verejných obstarávaní, ktoré mesto realizovalo, a ktoré všetky podliehajú kontrole Úradu pre verejné obstarávanie, neboli týmto úradom pripomienkované. Informácie o verejných obstarávaniach sú dostupné na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk.

Cestná komunikácia Vráble – Nitra na rýchlostnú komunikáciu R 1/65 Bratislava – Nitra – Banská Bystrica bude pripojená.
Objednávateľom rýchlostnej cesty R1 v úseku Nitra západ – Tekovské Nemce je Ministerstvo dopravy pôšt a telekomunikácií SR, investície zabezpečilo konzorcium GRANVIA, a.s. Mesto Vráble vzhľadom na stavebné vedenie novobudovanej trasy nie je účastníkom stavebného konania. Napriek tomu bude v skutočnosti realizované cestné prepojenie v oblasti Selenca, ktoré umožní priamy vjazd a výjazd z cesty Vráble – Nitra na rýchlostnú cestu R1.

Priemyselný park bol budovaný postupne vrátane prostriedkov protipovodňovej ochrany, tisícročná voda postavila mesto pred nové výzvy.
Pri budovaní priemyselného parku bolo odvodnenie daného územia riešené v súlade s projektovou dokumentáciou a odbornými stanoviskami príslušných orgánov štátnej správy. Za účelom zvýšenia účinnosti protipovodňových opatrení bol vybudovaný objekt dažďovej kanalizácie z územia priemyselného parku, odvodňovací rigol a dažďovej kanalizácie z cestných komunikácií a parkovísk. Napriek tomu, že v zmysle zákona je štát povinný zabezpečovať protipovodňovú ochranu, mesto Vráble iniciatívne pripravuje kompletné protipovodňové opatrenia pre územie mesta vrátane ochranného valu v priemyselnom parku, ktoré budú následne realizované z prostriedkov štátneho rozpočtu.

Viac ako 90 % siete verejných vodovodov v meste bolo vybudovaných z prostriedkov mimo rozpočtu mesta.
Sieť verejných vodovodov v meste bola vybudovaná z prostriedkov štátneho rozpočtu vrátane fondov na to určených, Západoslovenskej vodárenskej spoločnosti, a.s. Z prostriedkov mesta bola vybudovaná len minimálna časť siete verejných vodovodov.

Úspešnosť schválených projektov z EÚ dosahuje takmer 70 %, tri zo štyroch neúspešných projektov boli neschválené z dôvodu nedostatku prostriedkov vo fondoch EÚ, resp. z dôvodu zmeny podmienok výzvy zo strany vlády.
Schválené projekty:
Rekonštrukcia ZŠ s MŠ Lúky
Zvýšenie kvalifikácie a adaptability zamestnancov samosprávy mesta Vráble
Vybudovanie zberného dvora
Využitie biomasy pre výrobu tepla v meste Vráble
Revitalizácia centra v meste Vráble
Profesionalita verejnej správy
Rekonštrukcia ZŠ V. Záborského
LSKxP pre MRK – pilotná výzva (lokálna stratégia komplexného prístupu pre marginalizované rómske komunity)
Pripravované projekty:
Protipovodňové opatrenia
LSKxP pre MRK - Vzdelávanie detí (lokálna stratégia komplexného prístupu pre marginalizované rómske komunity)
LSKxP pre MRK - Vzdelávanie dospelí (lokálna stratégia komplexného prístupu pre marginalizované rómske komunity)
Prepoj kotolní Sídl. Lúky a Sídl. Žitava
Rekonštrukcia domu Charity (Societa, n.o)
Rekonštrukcia Župného domu
Kanalizácia Horný Ohaj
Rekonštrukcia Kostolnej ulice (lokálna stratégia komplexného prístupu pre marginalizované rómske komunity)
Podané projekty:
Kanalizácia Dyčka – Envirofond
Vybudovanie centra BRO
Rekonštrukcia verejného osvetlenia
Neschválené projekty:
Dobudovanie kanalizácie v m.č .Dyčka a Horný Ohaj – dôvod neschválenia – zmena podmienok výzvy (projekt v takomto rozsahu nesplnil v zmysle zmenenej výzvy kritérium vzdialenosti od zastavaného územie Dyčka – Vráble)
Ochrana ovzdušia – nákup strojov – dôvod neschválenia - nedostatok finančných prostriedkov zo strany fondov EÚ
Uzatvorenie skládky na Židovej – dôvod neschválenia - nedostatok finančných prostriedkov zo strany fondov EÚ
LSKxP pre MRK - Rekonštrukcia polikliniky (lokálna stratégia komplexného prístupu pre marginalizované rómske komunity)

Ing. Tibor Tóth, primátor mesta Vráble


 
pridané 16.11.2010 13:44:00

www.vrable2010.sk

Zaujímalo by ma, ako chce kandidát na primátora, Ing. Pavol Kováč
- Vybudovať kultúrno-spoločenské centrum pri kine Tatra, vrátane parku - má predstavu o potrebe financií, odkiaľ ich chce získať?
- Doriešiť dopravnú situáciu v meste vybudovaním dostatočného počtu parkovacích miest - pôjde o ďalší výrub zelene? Parkovanie je doprava statická, dynamická ho nezaujíma?
- Zabezpečiť využitie zdroja termálnej vody v časti Horný Ohaj pre športovo-rekreačné účely - má predstavu o finančnej náročnosti tejto investície? Ide o kúpalisko, alebo krytú plaváreň?
- Zlepšiť materiálno-technické vybavenie škôl - má predstavu o súčasnom? Vie, čo im chýba? Odkiaľ na to zoženie zdroje?
- Zabezpečiť protipovodňovú ochranu v ohrozených častiach mesta - toto je predovšetkým povinnosť Správcu vodného toku Žitava
- Výstavba sociálnych bytov a rozvoj individuálnej bytovej výstavby - zrejme si nevšimol, že je schválený program vybudovania viac ako 200 bytov a pripravené pozemky na IBV...Takže nič nové pod slnkom.
- Zriadiť Dom sociálnej starostlivosti - potreba cca 100 mil. Sk, teda 3,3 mil. € - kto to zaplatí?
- Výstavba športových zariadení - prosím upresniť, akých?
- Dobudovať informačný a bezpečnostný systém - mesto má pripravený projekt na vybudovanie efektívneho informačného systému, pracuje na tom takmer 2 roky, čaká sa na výzvu riadiaceho orgánu.
- Začať riešiť rómsku otázku - držím palce!!!
- Rozšíriť VEPOS o mestskú dopravu - a odkiaľ na to zoberie?

To je len pár otázok a zamyslení. Väčšina tém volebného programu kandidáta Ing. Pavla Kováča je len v rovine snov. Reálny základ chýba. Ani Tibor Tóth pred 4 rokmi nesľuboval, že postaví, vybuduje... ale že napomôže pri realizácii.
Nemám nič proti Ing. Kováčovi, ale mal by vážiť svoje sľuby.
Držme sa pri zemi a pozrime sa, kto čo hovorí.

volič - realista


 
pridané 16.11.2010 10:59:48

MB - Stolnotenisový turnaj

Bohužiaľ, nie. Mesto funguje v "šetrnom" rozpočtovom režime, hľadali sa všetky možné rezervy a, okrem iného, sa našli aj na organizácii niektorých (väčšiny) podujatí, aj v balíku "urobte si akciu". Čo sa tejto oblasti týka, v kalendári podujatí ostali len (obmedzené) prostriedky na tradičné (veľké) podujatia - Vianočný futbalový turnaj teda bude - oznam o jeho príprave už nájdete na hlavnej stránke. Nové podujatia, či podujatia z iniciatívy občanov však do konca kalendárneho roka organizovať neplánujeme (je mi ľúto) ...

Juro Čokyna, vedúci oddelenia kultúry a športu MsÚ


 
pridané 15.11.2010 22:23:01

Takého primátora by sme potrebovali aj inde

S počudovaním sledujem Vaše diskusie o budúcom resp. súčasnom primátorovi mesta.Skutočne by ste si jeho prácu mali vážiť,urobil pre mesto viac ako polovica primátorov alebo starostov na Slovensku.Vy to tak možno ani nevnímate,ale mali by ste žiť v iných častiach republiky,v lokalitách kde niet práce,kde je viac kriminality a podobne.Ja som sa vo Vrábľoch narodil,čo už dnes pomaly málokto môže o sebe tvrdiť,pretože ste si nechali zrušiť pôrodnicu v 60.tych rokoch minulého storočia,podobne ako aj sídlo okresu,vyrastal som tam no odvialo ma do sveta a jediné návštevy sú dnes bohužiaľ iba na dušičky,no vždy vidím veľké pokroky,ktoré u nás,hoci žijem v krásnom krajskom meste a v srdci Slovenska,nenachádzam.A to máme za primátora bývalého odborárskeho bossa,ktorý nám pred 4 rokmi sľuboval prácu,prílev kapitálu a tak.Nič sa z toho nesplnilo!Takže si ceňte ľudí,ktorí pre mesto niečo dokázali,určite majú svoje chyby a nedostatky,ale v konečnom dôsledku im ide o Vás všetkých.

Krstený Žitavou


 
pridané 14.11.2010 17:38:05

rodený vrábeľčan

Ak ste rodená vrábelčan,tak sa tak aj správajte.dajte si ruku na srdce a porovnávajte minulosť so súčasnosťou.myslím si,že budovanie nájomných bytov záleží v prvom rade od záujmu,ale či záujem je ,tak to ozaj neviem.Podľa mne dostupných, sprostredkovaných informácií od účastníkov verejného zhromaždenia občanov,tak nájomné byty sa stavať vo Vrábloch v najbližšej dobe budu.

Peter


 
pridané 14.11.2010 17:32:42

P.Peter vytiahnite si svoju tvár zo zadku inej osoby .

Ja nemusím.Snažím sa písať objektívne.Neviem prečo tak vulgárne reagujete,predpokladám že je to Vaša bežná domáca komunikácia,ale ja mám tvár čistú.

Peter


 
pridané 14.11.2010 17:06:17

P.Peter vytiahnite si svoju tvár zo zadku inej osoby

.

pridané 14.11.2010 16:55:52

Nezmysly

Pán Peter neosočujte ma, moji predkovia boli vVábeľčania, aj ja som od narodenia vo Vrábľoch, ale keď niekto verejne napíše svoje skúsenosti s primátorom je jeho NEPRIATEĽ?
Ja sa nikomu nepchám nikam, tak ako vyznievajú Vaše príspevky, ste jedno farebný, zo zastretým pohľadom na Vráble!
Keď je tu priemyselný park je to OK, ale prečo sa nedokázalo postaviť úmerne tomu nájmoných bytov? Veď dane prúdia do mietsa bydliska zamestnanca, ak keď zamestnanec priemyselného parku bývy v Hornej Maríkovej dane prúdia tam.
Keď ste taký odborník viete o čom hovorím.
O komunikácii pána primátora už nevravím.

rodený vrábeľčan


 
pridané 14.11.2010 14:26:39

vrábelské noviny

Ak toto číta p.Doriová,chcem sa spýtať,že prečo zas
neprišli vrábelské noviny.kde je problém?
už druhý krát.roznášajú sa už len na niektoré miesta?
dakujem za odpoved.

žitava


 
pridané 14.11.2010 14:03:13

L

Dobre,prijmite moje ospravedlnenie,ak som Vás nepochopil.

Peter


 
pridané 14.11.2010 13:47:15

pre Petra

Peter, pisal som nizsie konkretny priklad - veterny park a dalsie veci, ktore v diskusiach kritizovali v minulosti ludia... prosim, nedavajte mi nieco do ust co som nepovedal. Sam som mal skusenosti s ignorovanim, tak na koho sa mam obratit, ked nie na normalneho primatora... opakujem, ak sa toto zlepsi, potom mu poviem, ze je dobry primator, zatial to tak ja necitim...

L


 
pridané 14.11.2010 13:27:21

L

Tak teda ja už ozaj neviem čo na to povedať.Vy si ozaj myslíte,že bez komunikácie dosiahol náš primátor také výsledky,že Vráble a Vrábelčania sú doma a vo svete tak pozitívne vnímaný ? Uvažujte skôr než niečo napíšete,prosím.

Peter


 
pridané 14.11.2010 12:14:19

primator

Prepacte, ale niektori z Vas (alebo stale ten isty prispievatel) nepochopil o co islo p. Demesovi a dalsim diskutujucim. Ide o problem (ne)komunikacie primatora, ako uvadzam nizsie, ked je nejaky problem, strka hlavu do piesku a nekomunikuje... Ak by sa tieto veci zlepsili, az vtedy mozme hovorit, ze je dobry primator... Peknu nedelu zelam :-)

(p.s. toto nie je kampan pre druheho kandidata, osobne si myslim, ze nema sancu uspiet, uz len vdaka nie velmi zvladnutej kampani, ide tu o zlepsenie komunikacie a trochu vizionarskeho citenia pre mesto, nie len od volieb do volieb.)

L


 
pridané 14.11.2010 10:59:07

To hovorí za všetko,len tak ďalej.

Mesto pre biznis: Vráble zachránil v kríze priemysel
Podnikateľský "vrchol“ sa v Nitrianskom kraji podarilo dosiahnuť neveľkým Vrábľom. Predbehli aj krajské mesto Nitra, ktorá sa musí uspokojiť s tretím miestom. Medzi nich sa dostali Šurany.
Tieto sídla tvoria v kraji "trojuholník“ hospodársky pomerne dobre rozvinutého územia.

Ocenenie Najlepšie mesto pre biznis si za prvé miesto v Nitrianskom kraji prevzal primátor mesta Vráble Tibor Tóth.
Z kedysi nenápadných a neútulných Vrábeľ, ktoré žili najmä z poľnohospodárstva, vinohradníctva, výroby zvukovej techniky a súčiastok na automobily, sa v poslednom desaťročí stal líder vo vytváraní podmienok na podnikanie. Vyplýva to z ankety medzi malými a strednými podnikateľmi, ktorí vyniesli Vráble na prvé miesto v kraji. Získali tak prestížne ocenenie Mesto pre biznis.
Bez mafie a zlých úradov
Vo Vrábľoch sú firmy spokojné najmä s kvalitou komunikácie s úradníkmi. Vzťahy s nimi považujú podnikatelia za bezproblémové. Úradníci ich príliš neobťažujú a sú im vždy "poruke“. Inými slovami, "dostupnosť úradov“ hodnotia tamojšie podniky ako veľmi dobrú. "Dokonca aj úroveň korupcie zo strany
úradov vnímali podnikatelia veľmi pozitívne a nestretli sa s ňou. A ak áno, tak len v obmedzenej miere,“ hodnotí situáciu v meste analytik projektu Mesto pre Biznis Martin Jurčo zo spoločnosti Hayek Consulting.
Vráble sú tiež jedným z mála miest na Slovensku, v ktorom firmy nemajú problémy s protizákonnými praktikami mafie. "Nestretol sa s nimi žiadny z opytovaných podnikateľov,“ dodáva Jurčo.
Šuranom vzala v súťaži body hlavne byrokracia na úradoch a horšia elektronická komunikácia s firmami. Nitru posunulo nižšie najmä "fungovanie mafiánskych praktík“, ktoré potvrdila takmer tretina oslovených podnikateľov, ale aj pomerne vysoké dane a korupčné správanie úradníkov.
Ceny nízke, ale bytov málo
Zo spomínaného trojuholníka miest má Nitra najvyššie daňové zaťaženie. Napríklad daň z nebytových priestorov je tam až desaťnásobne vyššia ako vo Vrábľoch a v Šuranoch. V týchto dvoch mestách sú v porovnaní s krajským sídlom oveľa lacnejšie aj byty. Priemerná cena jedného štvorcového metra obytnej plochy je asi o 200 eur nižšia ako v Nitre. Aj ceny stavebných pozemkov sú v Nitre vyššie. Zhruba o 30 až 35 eur. A hoci je cenová dostupnosť bytov vo Vrábľoch dobrá, pre potenciálnych zamestnancov je ich málo. Priemyselný park sa totiž stále rozrastá.
Park ich zachránil
Vrábľom pomohol k prvenstvu priemyselný park, hoci ho má aj Nitra. "Je základom podnikania vo Vrábľoch. Začal fungovať približne pred desiatimi rokmi,“ informuje primátor mesta Tibor Tóth. Dnes je v ňom niekoľko zahraničných firiem. Mesto sa snaží vyberať také, aby ich zameranie bolo rôzne. Tým chce predísť väčšej strate pracovných miest, ak by niektoré odvetvie postihla hlboká recesia. Súčasná hospodárska kríza síce poznamenala aj Vrábľanov, ale nebyť priemyselného parku, jej dosahy by boli drastickejšie. Dnes je v meste zhruba 10-percentná nezamestnanosť, čo je menej ako celoslovenský priemer. Podniky sa však podľa Tótha "znova začínajú vzmáhať“.
Problémové eurofondy
Podnikatelia vo Vrábľoch sú značne nespokojní s čerpaním eurofondov. Vyjadrila sa tak zhruba polovica oslovených firiem. Ako však zistili HN, na vine nie je samospráva mesta. Podľa viacerých tamojších podnikateľov príčinou sú najmä úradníci v Bratislave, ktorí rozhodujú o projektoch a prideľovaní peňazí z eurofondov.

Peter


 
pridané 14.11.2010 10:43:32

Demeš ? NIE !

príspevkom bolo porušené pravidlo č. 2

poľovník


 
pridané 14.11.2010 10:37:14

pre

Viete,niekedy mám pocit,že niekto tu chce aby sa Vráble uberali takým smerom ako Zlaté Moravce,tj. cestou absolútneho všestranného útlmu.Nuž čo mame sa dobre,tak prečo by sme sa nemali mať horšie,však.

Peter


 
pridané 14.11.2010 10:23:25

primator

Ja to takto strucne zhrniem. Nevravim, ze terajsi primator je svaty. Dostatocne dobre to vystihol pan Demes na novom fore. Ja osobne pri rozhodovani porovnavam. Porovnavam kto co je schopny zabezpecit ako primator ci poslanec. Nepozeram dvojfarebne, ale premylslam kto by nam ako obcanom mohol pomoct ci je modry,cerveny,alebo nezavisly poslanec. Len proste ja som napisal ten clanok, lebo sa mi hnusy metoda ohovarania. Ak v niecom bol poruseny zakon treba to riesit a nie ako na dedine iba ohovarat bez konkretnych prikladov. No a rodinkarstvo napriklad, ved potom by mi muselo byt smiesne aj na jednej ci druhej strane ked sa pozrem na kandidatku :) JA SI IBA ZELAM NECH SA TU VSETCI MAME DOBRE. VRABLE SU FAJN.

Milan


 
pridané 14.11.2010 10:09:24

p.Igor

Ja tu nenacvicujem nic. Ja tu anonymne nekydam. To si sa asi poriadne pomylil. Ja nevytvaram letaky, ktore klamu. Vytvarat bublinu klamstiev dokaze vela ludi, ale neviem kde je problem. Ak niekto ma nieco, ved ma k dispozicii policiu,sud....Nech kona. Nechapem, preco by som mal byt z SDKU? Ja si to o vas nedovolim tvrdit. Ci aj vy patrite medzi inteligentciu co deli slovakov na modrych a cervenych?No a este jednu vec, ziadam Vas teda, aby ste tu zverejnili konkretny priklad k ohovaraniam na letaku. V opacnom pripade zavadzate.

Milan


 
pridané 14.11.2010 10:08:23

re. volicka

To je uz taka otrepana fraza s tym, kolko on pre mesto urobil, ano urobil toho vela, ale bolo tu aj vela chyb a preslapov... napr. veterny park, dodnes sa k tejto kauze normalne nevyjadril... ked je"pruser" strka hlavu do piesku a nekomunikuje... Neviem, ci Vam to vyhovuje? Mne nie.
Nemysim si, ze je normalne, aby jeden clovek (navyse primator) robil sucasne poslanca NR SR, poslanca VUC... kedy sa venuje mestu? Alebo to ponecha na svojich zastupcov? Argumentovat, ze ved takto prinesie do mesta viac investicii, je scestne, pretoze ak raz ma ako clovek rad toto mesto, tak tie investicie prinesie bez toho ci je primator, politik alebo diplomat...
(Bol by som rad, keby sa nad sebou zamyslel a normalne komunikoval, potom mozem tvrdit, ze je to normalny primator...).

L


 
pridané 14.11.2010 10:08:20

rodený vrábeľčan

„rodený vrábeľčan“. Ak by ste bol skutočne rodený vrábelčan,tak by ste sem nepísal také nehoráznosti,aké bežne sem píšete.Ide o to,že náš terajší a som presvedčený,že aj budúci primátor vo svojom doterajšom pôsobení vo Vrábloch jednoznačne dokázal,že je človekom na správnom mieste.Jeho kladný prístup je hmatateľný na každom kroku vo Vrábloch.Vďaka jeho práci a spolupráci mame vytvorené podmienky na kvalitný život.Zelene máme dosť vzhľadom na rozlohu a polodedinký charakter zástavby.Pokiaľ viem,tak zelene bude aj podstatne viac.Každé mesto by uvítalo možnosť,mať v parlamente svojho primátora.Ma to nenesporné výhody pre každého občana daného mesta .A čo to tu píšete za teóriu,či sa dá sa také mesto ako sú Vráble normálne riadiť a venovať sa občanom.Teda určite dá,veď mame necelých 10 tisíc obyvateľov.Pozrite si napr. na taku Žilinu,ako napredovala za primátorovania a zároveň poslancovania jej bývalého primátora.A to ma Žilina takmer 90 tisíc obývateľov.Kto ma v hlave všetko v poriadku,tak ten dokáže veľa.Vám „rodený vrábeľčan“,Vám absolútne na Vrábľoch a jeho občanoch nezáleží,lebo hovorí z Vás len zloba a závisť.Dodám len toľko „rodený vrábeľčan“,Vy sa zrejme držíte hesla „podľa seba súdim teba“.Ste na omyle,nie každý je tak neschopný ako Vy "rodený vrábelčan".Opakujem,že určite rodeným vrábelčanom nie ste.

Peter


 
pridané 14.11.2010 09:32:24

Otázka pre p.primátora

Pán primátor kedy sa budete aj občanom mesta Vráble, keď ste verejene uviedli v poslednom čísle VN svoju účasť na rokovaniach mimo mesta vráble 3x zasadnutie NRSR,1xVUC,1x sviatok.
Z desať pracovných dní bol jeden sviatok, štyri dni ste bol mimo.
Dá sa také mesto ako sú Vráble normálne riadiť a venovať sa občanom, keď máte na občana polovicu pracovnej doby.
Mne ste venoval za končiace volebné obdobie cca 6minút, aj to medzi dverami, ako tulákovi.
Píšete vo VN o svojom pláne zozeleniť Mesto Vráble, veď už je zelené, betónové činžiaky sú zelené, aj to kamenné námestie natriete na zeleno?

rodený vrábeľčan


 
pridané 14.11.2010 00:03:23

milan

Milan na konci prispevku pises kto je za tym tak co tu nacvicujes? A netrep ze chodis na zastupitelstvo, to by si musel byt poslancom. Radsej by ste mali tie veci z letaku vyvratit, ako tu anonymne kydat na supera. Verejne vystupit sa SDKU nechysta? Alebo bude nadalej strkat hlavu do piesku?

igor


 
pridané 13.11.2010 22:05:17

klamstva v schrankach

staci sa pozriet na farbu toho letaku a hned je cloveku jasne o aku "cervenu" stranu ide,popripade si kliknut na tu webovu stranku.. vrabelcania by sa mali pozriet na to ,co vsetko pre toto mesto spravil sucastny primator a nie hladat na nom chyby a riesit jeho osobny zivot..

volicka


 
pridané 13.11.2010 15:33:12

Kto hadze do schranok klamstva?

Dnes som mal v schranke letak o tom , ako mesto netransparentne predava...Ja neviem, ale takyto druh politiky nemusim. Chodim na zastupitelstvo a vsetko sa tam prejedna a tu nik nenapisem normalnu vec, ale v globale ohovara. Podla mna je to z pravneho hladiska napadnutelne a takychto ludi by mali trestat, pokial to nie je opravnene. O takych polsancov, resp. primatora nemam zaujem. Dakujem.

Milan


 
pridané 11.11.2010 21:32:24

Stolnotenisovy turnaj

Dobry den,
pred istym casom som sa pytal na moznost zorganizovat stolnotenisovy turnaj pre neregistrovanych hracov. Kedze cas Vianoc sa blizi, chcel by som sa spytat, ci sa nad niecim podobnym uvazuje.
Dakujem.

MB


 
pridané 11.11.2010 15:25:55

Poradovník

pán Mikla.Vo Vašej reakcii na otázku nejakej občianky Evy okrem iného odpovedáte ,citujem "V prípade záujmu zistenia pravdivých resp.presných informácií Vám do budúcna odporúčame osobnú návštevu na príslušnom oddelení MsÚ".To myslíte vážene ?Pane ,veď práve Vy ste vedúcim kompetentného oddelenie tak komu odporúčate navštíviť príslušné oddelenie !Viete čo píšete ? Myslím si že viete,ale nerozumiete.

EVA


 
pridané 10.11.2010 19:02:31

"PORADOVNíK"

Vážený p.Mikla!Vôbec to nieje zo zdroju JPP,ale zo zdroju susedy,ktorá sa musela vysťahovať z nájomného bytu,kde býva aj nájomníčka,ktorá sa netají tým,že ju nikto aj tak nevysťahuje aj napriek tomu,že nesplňala dokladovanie príjmu a odôvodňuje to tým,že má malé deti.Je to trošku smutné,že niekto musí drieť ako kôň,aby zdokladoval príjem a niekto si sedí doma na zadku,deti majú obedy v škôlke za korunu a žije si veselo dalej.Chorá pani,ktorá nemala ísť fakt kde bývať ste z nájmu vyhodili a príživníčka si býva dalej.Tak to sú fakt rovnaké pravidlá.

občianka-Eva


 
pridané 10.11.2010 16:25:47

Poradovník - pre občianku Evu

Na Vašu otázku,či pre každého platia rovnaké podmienky ohľadne výpovede nájmu z nájomného bytu musím jednoznačne odpovedať,že / ÁNO !!! / čo zaručuje súčasne platná legislatíva.Na upresnenie,že pokiaľ nájomník bude dodržiavať všetky podmienky v súlade s platnou legislatívou vrátane podmienok dohodnutých v nájomnej zmluve,nie je dôvod na ukončenie nájmu.Je však zaujímavé odkiaľ beriete informácie, že v nájomnom byte žije naďalej nájomníčka, ktorá nezdokladovala svoj príjem,keď nie Ste účastníčkou konania a tým nemáte možnosť k nahliadnutiu do spisu. Predpokladáme, že túto nepravdivú resp. nepresnú informáciu máte z ústneho podania agentúry JPP.
V prípade záujmu zistenia pravdivých resp.presných informácií Vám do budúcna odporúčame osobnú návštevu na príslušnom oddelení MsÚ, prípadne webovej stránky mesta, kde sa dozviete podrobné informácie o podmienkách prideľovania nájomných bytov určených na nájom pre obyvateľov mesta postavených s podporou štátu. / VZN č. 1/2003 /

I. Mikla.ved. Sociál. oddelenia


 
pridané 10.11.2010 09:59:37

protikandidat-rodeny vrabelcan

Dakujem za informacie - je to vsetko pekne a pozitivne, skor by ma ale zaujimalo nieco konkretne, co ten clovek robi, pripadne aku pracu ma za sebou, aku ma predstavu o buducnosti Vrabel a ake ambicie pre mesto. Ale teraz zrejme bude kampan a mozno nieco aj verejne prezentuje, tak uvidime.

Giselle


 
pridané 9.11.2010 18:55:33

Voľby 2010

Čítala som článok pána Demesa a nepáči sa mi to osocovanie voči pánovi Tothovi a čo sa týka mladeznickeko parlamentu chodí tam aj moj syn a nemyslím si že tam chodí nerad a ešte niečo každý má možnosť kandidovať na primátora prečo pán Demes nekandiduje?Ale kritizovať vie!

Neznáma


 
pridané 9.11.2010 18:15:04

Protikandidát

Info pre otázku z forrum.vráble.sk.
Je presný opak kanditáta č1, vedie usporiadný život, venuje sa svojej rodine,známym,práci, susedom,okoliu je rozhľadený,slušný, úctivý. Vie poradiť, nezatajuje sa, dúfam že mu to zostane.
Nie je arogantný, a... .

rodený vrábeľčan


 
pridané 7.11.2010 19:17:27

"PORADOVNíK"

Chcem sa spýtať pána Miklu z msú, na nájom.byty-Vráble,že či pre každého platia rovnaké podmienky ohľadne výpovede z nájmu,ked niekto nevie zdokladovať príjem.Je dosť zarážajúce,že jedna pani sa odsťahovala z bytu,kedže nevedela zdokladovať príjem a istá pani si tam žije nadalej,ako keby sa nič nestalo a nezdokladovala príjem,nakoľko nikdy nepracovala.Ludia čakajú v poradovníku dlhé roky a niekto si žije ako keby nič!Je toto spravodlivé?

občianka-Eva


 
pridané 6.11.2010 20:59:37

námestie

Mila mamina,
ja netvrdim ze zivot okolo mna zastal a tak isto viem, ze okolo dietata sa nemusi chodit po spickach, akurat, ze kazde dieta je ine a tak isto inak reaguje na hluk, niektoremu to nevadi, niektoremu ano. A nepisala som len o svojom dietati, pisala som predovsetkym ze ten nehorazny hluk vadi mne, pretoze sa v noci velmi nevyspim a naozaj 06:30 je pre mna velmi skora doba na taketo rachoty. A radost z namesticka???To sa mam tesit na to ako moje deti budu behat po betonovej ploche bez zelene a dychat smog z okoloiducich aut?Fakt pekna predstava.Dakujem.

Martina


 
pridané 5.11.2010 20:11:38

námestie

Jedni začnú robiť o pol osmej, strojník sa bude stále obzerať či nejaký... mu nebehne pod rýpadlo,aleboniekolkí budô stáť a pozerať dookola či nejaký chodec nechce prejsť okolo mechanizmu-a kto bude robiť?Keď sa stavba predľži o mesiac budete nadávať,že to dlho robia.Čo by ste vlastne chceli?A všetci sa len vyhrážate volbami.Čo myslíte,že keď nezvolíte terajšieho primátora,že on umrie bez Vás od hladu?Preberte sa konečne!

eva


 
pridané 5.11.2010 17:39:06

Stavba námestia

Mám negatívny príspevok ohľadom správania sa pracovníkov na výstavbe námestia, opretí o pracovné nástroje zvané lopaty.Stoja uprostred cesty, neuhnú sa keď idete autom po miestnej komunikácii, blato je rozvláčené takmer po Podmájsku ulicu, neupracú po sebe, nedbajú na bezpečnosť napr. pri cúvaní mechanizmov, stoja dívajú sa do neznáma, neupozornia svojho kolegu strojníka,že má chodca za rýpadlom, vyklapačom!
ČAkáme na tragédiu, alebo termín volieb sa nezadržateľne blíži?

rodený vrábeľčan


 
pridané 5.11.2010 17:27:36

mámestie

milá Martina,nemôže to byť až také zlé,že ste na materskej neznamená že život okolo vás zastal,ja mám 3deti a viem čo to je...a aj vášmu dieťatku sa tým nič nestane,zvuky su pren len dôležité a ešte si k tomu aj zvykne na ruch a nebude mu tak vadiť ani rušenie a hluk ktorí máte aj doma.Okolo dieťatka vôbec nemusíte chodiť po špičkách,je to normálny jav a ničím mu tým neublížite.Pracovať sa musí a aj robotníci si robia svoju prácu,ktorá bude na na radosť len pre nás občanov,ked bude námestíčo hotové a vy si tam aj s rodinkou v lete posedíte na kávičke...

mamina


 
pridané 5.11.2010 07:41:56

Námestie

Dobrý deň. Chcela by som velmi pekne podakovat robotnikom, ktori pracuju na Vrabelskom namesti, ze zacinaju trieskat zo strojmi uz od pol siedmej rana. Je uzasne byt na materskej a zobudit sa na to ako vam duni v hlave zbijacka a podobne stroje a to nehovorim o tom ako to vnima moje babätko. Naozaj by som velmi ocenila, keby sa tieto prace zacinali aspon o hodinu neskor, ved toto nie je naozaj normalne.

Martina


 
pridané 4.11.2010 15:39:59

Podia vo Vrabloch

Jedno podium je v novom parku, dalsie bude na novom namesti, dalsie mame na starom ihrisku, zastresene podium je v kine, podium v zasadacke MsU, podium v pizzaPUBe... Toto mesto musi byt hadam hlavne mesto kultury minimalne Nitranskeho regionu... To len na margo podia na namesti. Prajem si aby to nove namestie prinieslo nejake pozitiva, aby sa konzervativni vrabelcania s tym zzili a aby bolo pychou, nie hanbou Vrabel.

Elleanor Rigby


 
pridané 3.11.2010 08:01:01

odozva

na novom fore vrable je pekný predvolebný článok,doporučujem Vám prečítať si ho

danka


 
pridané 2.11.2010 13:45:20

Jazzfest

Ďakujem pekne za odpoveď ... tak budem dúfať, že vzhľadom na to, ako ste povedali, že Lubo ešte je "v hre" by sme ho tam mohli uvidieť.

M.


 
pridané 2.11.2010 10:44:24

noviny

V poslednych tyzdnoch nedostavame na Partizanskej ulici Vrabelske noviny. Byvame v casti ulice medzi Levickou a potokom.
Vopred dakujem za vyriesenie.

Giselle


 
pridané 2.11.2010 10:09:07

jazzfest

sa bude konať 8. a 9. júna 2011 vo veľkej zasadačke msú (aj keď - vzhľadom na účinkujúcich - sme veľmi špekulovali nad kinom ... ale, aj vďaka klavíru, sme nič nevymysleli). predpokladaný program: streda - ego group (nr), as guests (sk - nl), dan bárta (cz), štvrtok - illusions trio (mi), juraj burian, berco balogh. všetko stále nie je uzatvorené, takže lubo je stále v hre, len sa to vyvŕbilo tak, že - aj keď sme ho oslovili medzi prvými - v programe ho z hľadiska dramaturgie "prevalcovali" iní účinkujúci. predpokladáme tiež, že vstupné pôjde tento rok mierne hore, teda na 3€/deň a 5€/2 dni.
nech sa páči

juro čokyna, ved. okaš msú, spoluorganizátor jazzfestu


 

dnes je: 23.7.2019

meniny má: Oľga

podrobný kalendár

webygroup
ÚvodÚvodná stránka