Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná
VrábleHľadať
 
 

Všeobecne

pridané: 31.12.2004 (17:27:53)

Neóny
Mohol by sa uz niekto konecne zaoberat problemom neonov, prosim? Prechody uz nechajme prechodmi, aj tak to nikto z nas nezmeni. Preco nikto neodpovedal na moju otazku, ktoru som polozila 26.12.2004? Bola by som rada, ak by bola zodpovedana.

Gita

pridané: 29.12.2004 (22:26:14)

Prechody pre chodcov
No,ja len toľko,že by som namiesto kvetináčov umiestnil do priestorov zrušených prechodov pre chodcov radšej zábradlia ako na Chrenovej v Nitre. ( typ dal OŽPaV ).

(x)

pridané: 29.12.2004 (09:28:18)

PRECHOD
Plne súhlasím s tým zrušením prechodov. Je to oveľa bezbečnejšie. Len aby to ešte pochopili aj chodci.

Juro

pridané: 28.12.2004 (22:40:20)

nikto nie je dokonaly
sorry peter k., ale ked uz sa to tak s tym opravovanim rozbehlo neubranil som sa:)

-duf-

pridané: 28.12.2004 (19:39:31)

-duf-
- zda sa mi, ze ty si bezch-y-bn-y- a za to pises, len pod pseudonymom...

Peter K.

pridané: 28.12.2004 (19:37:40)

BITCOMP
Prave som sa rozpraval s majitelom linky aj Inferna a ubezpecil ma, ze linka nema mat blokovane porty ! Ako mi vysvetlite to blokovanie ?
Vopred dakujem za odpoved /ak nejaka bude/

[D]

pridané: 28.12.2004 (19:23:04)

Prechod pre chodcov
Ten prechod bolo veľmi správne riešenie zrušiť. Fakt bolo otázkou času kedy sa tam stane tragédia. Tie betónové zátarasy sú aj tak nízke a dajú sa obísť, príp. prekročiť. Navrhujem ich ešte zvýšiť kvôli bezpečnosti hlavne chodcov -detí pretože oni nemali šancu vidieť prichádzajúce vozidlá z Levíc, a vznikali hororové situácie pre vodičov. Vodiči nemajú snahu zastavovať v úseku 180 METROV!!!!!! pri štvrtom prechode.Prvý -detská poliklinika, druhý VÚB, tretí Eva Spektrum , štvrtý -bývalí v zákrute, piaty po 220 metroch Jednota!!!! To je pre vodiča horor a nehovorím o emisiách hlavne nákladných vozidiel a autobusov ktoré produkujú hlavne dieslové motory čo neprospieva ovzdušiu v meste pri ich opakovanom pohýňaní sa, a ani chodcom ktorí stoja na chodníku pri vozovke.
Druhý pohľad na vozidlá vychádzajúce z Moravskej ulice pri predajni Orange na Levickú ulicu čím títo ignoranti porušujú zákon. Bolo by vhodné na tento nešvár upozorniť DI PZ aby tieto priestupky aj zdokumentovali a náležite potrestali.

Občan

pridané: 28.12.2004 (18:18:12)

Pechody
Prepac Katka, ale musim suhlasit s x. Podla mna to je tiez len pohodlnost ludi aby bol prechod trosku dalej pri Jednote. No neviem ci ste ma pochopili. Iba som chcela povedat, ze je bezpecnejsie prejst dalej cez prechod ako v zakrute. A mimochodom pred 30 rokmi bolo aj menej aut. Odkedy som vodicka, pridavam sa na stranu, aby sa tam prechod nerobil. Ale asi sa ani nebude.
Stasny Novy rok!

Zuzana

pridané: 28.12.2004 (10:01:39)

re:X, občan
keď bolo normálne mať tam ten prechod 30 rokov (alebo koľko to neviem, tak dlho na svete nie som) tak prečo to zrazu vadí.myslím si, že keby sa zrušia tie kríky ktoré bránia vo výhľade tak chodcom ako aj vodičom bolo by to v poriadku...
a že kde som to videla robiť prechody každých 10 metrov?no veď tam ten prechod bol čo sa ja pamätám...

Katka

pridané: 28.12.2004 (09:30:20)

PRECHOD
Veď od Jednota máme prechod. Je daný tam kde je to bezbečnejšie. Asi nebudeme robiť prechody na každých 10 metrov . To ste kde videli. Nech sa ľudia naučia chodiť po prechodoch am kde sú vyznačené.

občan

pridané: 28.12.2004 (09:28:15)

Katka
Podľa Vás je normálne mať prechod pre chodcov priamo v zákrute ? A vôbec,tie prechody zrušila SSC a konečne.Ľudia tadiaľ prechádzali ako ovce-všade len nie po prechodoch.

(x)

pridané: 27.12.2004 (20:16:38)

to Bitcomp
Mam na Vas "daco", neviem ci je to vo vasej pravomoci, ale preco ste blokli porty v Inferne ? Asi pred 2 mesiacmi to tam bolo super, nic bloknute, ale potom...akoby utal... Kecal som s tym chalanom co tam robi a hovoril, ze on s tym nic nespravy, ze majitel to kazal otvorit,ale nic sa nedeje...
Mozem vedet preco je to bloknute ? Niektori ludia to potrebuju otvorene !!! Len nechodte na mna s takymi bludni, ze niekto stale cez to taha a tak...
Vopred dakujem za odpoved !

[D]

pridané: 27.12.2004 (20:08:55)

oprava
*zvyknutych... :oD Chybicka se vloudila

[D]

pridané: 27.12.2004 (20:08:02)

re: Katka
Suhlasim s Katkou, je to blbost zrusenie tych prechodov, vela ludi je na ne zvyknuta a vela i z tade stale chodi a asi sa len caka na tragicku dopravnu nehodu...

Tiez sa pripajam a stastne a vesele a bohaty novy rok !

[D]

pridané: 27.12.2004 (17:01:44)

prechod pre chodcov
chcem sa spýtať, že prečo sa zrušil po obnove ceste prechod pre chodcov smerujúci od jednoty?myslim že ľudia sú naučení tade chodiť a je len otázkou času kedy sa to pre niekoho skončí tragicky...

katka

pridané: 27.12.2004 (15:26:23)

občanovi
Ja nehovorím, že sa tu nebuduje alebo nebudovalo. len porovnávam ako to bolo predtým a ako to je teraz. neberiem nikomu názor. Ľudkovia budme radi že áme takáho primátora akého máme, veľa miest a obcí nám ho závidí!!!!

Juro

pridané: 27.12.2004 (01:36:05)

Občanovi - chcem sa trochu zastať Jura
Mám dojem, že Juro nepísal, že sa v meste vôbec nič nevybudovalo, ale narážal len na isté roky. Ako občan viem, na čo asi naráža a rozumiem mu (sú ľudia schopní, aj "menejschopní"), ako úradník platený aj z jeho daní musím povedať, že by som bol idiot, keby moja práca záležala od výsledkov volieb, a teda si myslím, že v rámci možností sa veci darilo kočírovať v medziach normy, bez ohľadu na zloženie samosprávneho parlamentu (ten vždy viac-menej zastupuje vaše názory - konečne žijeme v demokracii), i bez ohľadu na vedenie mesta (ale, musím povedať, že proti kultúre nešlo vôbec - aj keď na ňu malo osobitý pohľad, a proti športu len v rámci svojich názorov na futbal). Ale, zdôrazňujem na záver, nemyslím si, že by Juro hovoril o tom, že sa tu veci nehýbu ako také ... (a páči sa mi, že opäť debatujeme)

čokyna - občan a úradník msú

pridané: 26.12.2004 (19:39:12)

Neóny
Ja mám otázku na vedenie mesta, kto by mi vedel dať odpoveď , že prečo nesvietia svetlá na Kollárovej ulici pred bytovkami, oni snáď nepatria k mestu Vráble, alebo neplatia takisto dane, ako ostatní občania?

Gita

pridané: 26.12.2004 (18:45:34)

Juro-budovanie
prepáčte,ale ste slepec ? ve´d v našom meste sa buduje na každom kroku ! skúste to porovnať s podobnými mestami na slovensku. vráble kednoducho prosperujú,ale určite nie v´daka vám,keď máte také názory.za ostatné desaťročie sú intanzívne budované inžinierské siete,cesty chodníky,domy,fabriky,tak čo sa népáči ?

občan

pridané: 26.12.2004 (18:07:44)

!!!
aj novy rok sa pise s Y:)

-duf-

pridané: 26.12.2004 (14:57:26)

vylepsit sa pise s ypsilonom.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a

pridané: 23.12.2004 (14:19:47)

Stastne a vesele
Vsetkym vam diskutujucim prajem stastne a vesele vianoc a taktiez stastny novi rok vela uspechov a zdravia, a splnenych tuzob vam zo srdca praje autor
PS:prestante sa hadat ktora garnitura co spravila,nespravila a radsej hladajte riesenie ako co vilepsit aby sa nam v nasom meste zilo prijemnejsie a bezpecnejsie S pozdravom

Peter Korec

pridané: 23.12.2004 (09:01:30)

... sa patrí!
Všetkým diskutujúcim, ľuďom, ktorí majú pripomienky a nápady - a neboja sa ich prezentovať, či všetkým tým, ktorým jednoducho záleží na ich meste, prajem šťastlivé prežitie Vianočných sviatkov. Oddýchnite si po týchto uponáhľaných, komerčne zdevastovaných dňoch. Buďte na radosť svojim blízkym, ako ste na radosť svojim spoluobčanom v lampárňach, obzerajte sa okolo seba, nasávajte sviatočnú atmosféru, zbavujte sa žlče z každodenného stresu, aby (kruh sa uzatvára) bolo po sviatkoch opäť zaujímavé a podnetné čítať vašu lampáreň ...

čokyna - správca

pridané: 22.12.2004 (14:59:58)

Budovanie
Takže ked hovoríme o tom budovaní, pozrime sa na šport, kultúra, práca, mesto Hlavná ulica atď. Od roku 1998- 2002 vidime len samé nič nič nič nič nič

Juro

pridané: 22.12.2004 (08:55:19)

Čitateľovi
Priateľu, čo sa týka dvoch platov primátora, ste absolútne mimo (ale vo Vašom prípade asi nie je dôležité, že ste mimo, dôležité je, že keď to rozprávate rovnako nevedomým ľuďom, istotne vyzeráte ako múdry hrdina). Primátor v zmysle donedávna platného zákona dva platy v podstate ani poberať nemohol ...
A, pokiaľ sa nemýlim, okresy sa ustanovovali nie v meste Vráble - samospráve, kde bol dnešný primátor Tóth prednostom, ale v štátnej správe - parlamente, kde v tom čase len tak mimochodom vládli (vyzerá, že Vaši) milovaní mečiarovci. Takže, máte možnosť sa im za to patrične odmeniť a voliť ich naďalej (a pritom nadávať na tých nepravých, lebo veď takýmto demagogickým mudrlantom ľudia radi veria ...)
Na druhej strane si myslím, že právo vyjadriť svoje pripomienky na to, ako mesto funguje má každý a myslím, že pokiaľ ide o noviny a chodníky a zeleň, minimálne máte právo na to, aby Vám to niekto vysvetlil, alebo vzal na vedomie, čo navrhujete. To sa mi zdá konštruktívne. Viete, stránka nie je celkom o tom - aj lampáreň je skôr o "vyžalovaní sa", ako o odpovediach. Skúste niektorého z mestských poslancov (budú potrebovať aj Váš hlas, tak nech si Vás kúpia svojou prácou).

čokyna - občan

pridané: 21.12.2004 (18:38:29)

občan,Juro
Ani by som nepovedal,že sa nič nevybudovalo.Buduje sa od tzv. nežnej a z dediny sa stáva mesto.Len ľudí treba preonačiť.
Cha ,okresné mesto ? Hat,šak Žarnovici sa každý smeje,to mi pripadá komické take malé mesto a okresné .Ja som spokojný bol a aj teraz som.Len tak ďalej.Držím palce,každému kto nášmu mestu praje a praje aj jeho mestským častiam.

Vendelín

pridané: 21.12.2004 (18:10:40)

Naše Vráble
Ja si tie noviny do schránky nepýtam, niekto potrebuje svoju prácu (za ktorú dostáva dva platy) prezentovať občanom mesta Vráble,.On sa mi bridí, má však čo naprávať voči občanom mesta, aj on je čiastočne zodpovedný za to že Vráble nie sú okresné measto,pretože bol v rokoch1991-1998 prednostom MsÚ!!!!!!
Inak redakcia sa snaží čo im nadriadený náležite oceňuje!
AD. V uvedenom období sa toho tiež bohviekoľko nevybudovalo alebo nič sa nevybudovalo!!!!

Čitateľ

pridané: 21.12.2004 (17:50:28)

Suhlasim s Jurom! Mas pravdu Juro!

pridané: 21.12.2004 (14:42:53)

anonymovy
To je jeho problém či sa ožiera alebo nie. Pozrime sa každý na seba a budme radi že je primátor. Lebo v rokoch 98-02 sa v našom meste dokopy níč nevybudovalo a všetko tu upadalo a to sa nedá porovnať s dneškom keď sa tu buduje.

Juro

pridané: 20.12.2004 (23:07:54)

Odpoved mot-ovi:
Pocula som, ze by tam mali byt aj nejake koncerty ale neverim, ze tam bude az 4-5 kapiel za noc. Zase take velke mesto nie sme.
Myslim si, ze tam urcite budu aj ine kapely, nielen vrabelske!
Ale ved nechajme sa prekvapit :)

jane

pridané: 20.12.2004 (22:05:07)

ad:terajsia garnitura
su naozaj skveli.buduju, zveladuju, ale iba na zaklade konexii ktore si vybudovali za cias ked pan primator bol v parlamente.inak by nedokazali nic.kontakty znamenaju vela a niekedy je mozne vdaka nim aj nemozne.to ze sa pan primator oziera kde sa da to je ok?tomu sa vravi reprezentacia...

anonym

pridané: 20.12.2004 (21:43:19)

Naše Vráble
Čitateľ ! Je vôbec povinnosťou niekoho nosiť novinky do Vašej schránky ? Určite nie !

Vlado

pridané: 20.12.2004 (21:13:22)

Obchody,Chodníky,...
Čo to tu píšete o nejakých marketoch ? To Vám nevadí,že máme privysoké ceny ? Ja by som sa na mieste tých, ktorým na meste záleží,jednoducho na to vykašlal.Proste ani z voza ani na voz !A chodníky ? Budú,ale dajte na ne peniaze ! Všetko chcete a pritom nevidíte,že práve Vráble v rámci SR prosperujú,ale je potrebné ešte mnoho toho vybudovať a to nielen stavebne ale aj v dušiach,aby sme si vážili aj prácu iných !
Som rád, že v našom meste bude vybudovaný nový obchodný dom, ktorý bude konkurovať predraženej Jednote a kiežby tomu tak bolo aj v prípade napr. reštauračných zariadení.

Vlado

pridané: 20.12.2004 (21:05:46)

vie mi niekto odpisat ci v tej novej disko budu len discoteky abo sa tam budu konat aj nejake koncerty neco na sposob Rock Show 4-5 kapiel zahar za noc .Nemusia to byt iba vrabelske kapely ale aj z okolia trebars NZ NR ZM .

mot

pridané: 20.12.2004 (21:03:15)

Jednosmerka ?
Ja viem ze to neni v kompetencii mesta, ale ohladom jednosmerky na Moravskej ulici, vsimnite si tabulu smerom od Slovenskej sporitelni, ktora smeruje vodicov a nie len tych do protismeru, ta tabula informuje o nemenovanom penzione. Dost to vie pomylit "nevrabelcanov"...

[D]

pridané: 20.12.2004 (09:04:55)

Obchodné reťazce
Prečo útočíme na predstaviteľov mesta, že tu nie je obchodný dom atď... Položme si otázku ČO DOKáZALA PREDCHÁDZAJÚCA GARNITúRA POD VEDENíM PRIMáTORA p. NAGYA? VTEDY NIKOMU NEVADILO žE NAKUPUJú IBA V JEDNOTE!NEKRITIZUJME A POZRIME SA NA TO ČO SA ZA TOHTO VEDENIA V NAŠOM MESTE UROBILO. ĎAKUJEM.

JURO

pridané: 19.12.2004 (20:56:14)

Naše Vráble
Tento plátok je super hlavne čo sa týka rýchlosti informácií. V sobotu večer distribuované do schránok informujú o akciách ktoré boli aktuálne včera.
Ďakujem za aktuálne informácie ktoré sú už dávna minulosť.
Nebolo to prvý krát asi treba vymeniť distribútora.
Inak OK iba sa venujte aj verejnej zeleni a rozšliapaným trávnikom na sídlisku vyzerá to dosť zle hlavne ak je vlhko.
Bolo by vhodné kde si ludia chodník vyšlapali aby sa tam dala zámková dlažba a je po probléme.
Redakcia želám Vám veľa úspechov a pozrite sa aj na tieto problémi.

Čitateľ

pridané: 19.12.2004 (20:47:19)

Obchodný reťazec
V našom meste je asi skupina ludí, ktroá urputne bojuje proti tomu aby sme mohli nakupovať ako občania porovnateľných miest ale OKRESNÝCH!!! Napr. Banovce nad Bebravou, Partizánske, Zlaté Moravce, Senec. Keby sme boli okres tak aj u nás by už nejaký zahraničný HPM alebo aspoň SM -konkurent voči Jednote stál.
Takže sú tu otázky dve? Prečo nie sme okres a prečo tá Jednota niekomu nedovolí odklepnúť príchod konkurenčného reťazca?
Ja tam už nenakupujem asi desať mesiacov a celkonm dobre nakúpim v Nitre aj v SLOVENSKÝCH reťazcoch typu NITRAZDROJ A ZDROJ CHYNORANY. Aj tam majú svoje značky a sú vyrábané na SLOVENSKU!!! Iba že ich nikto neoslovil či nechcú podnikať vo velkopriemyselnom meste Vráble.
Tie žabomyšie vojny kde má stáť ten obchod páni poslanci skončite aj Jednota je takmer v strede sídliska, a býva okolo nej podstane viac ľudí ako v nejakých štyroch vilkách.

Občan

pridané: 18.12.2004 (22:21:07)

obchodne retazce
Co sa tyka obchodnych retazcov, tak spravanie sa zahranicnych je rovnake ako domacich (a nemaju ziadne danove prazdniny). Ako kazdemu podnikatelovi, ci je z domova alebo zo zahranicia, ide len o ZISK a nejde pritom o proklamovanu podporu slovenskych vyrobkov. Ked sa pozriete, kde sa vyrabaju vyrobky pod vlastnou znackou Jednoty alebo Tesca, pripadne inych, najdete tam krajiny ako Cesko, Polsko, Madarsko, Litva, Nemecko (hranolky Jednota sa vyrabaju v Nemecku) ale i Turecko (napriklad cokoladove oblatky JEDNOTA sa vyrabaju v TURECKU). Je na cloveku, kde bude nakupovat. Je to na jeho slobodnej volbe, len ma zaraza, ze primator mesta a vlabelski podnikatelia (p. Sadovsky a spol) si uzurpuju pravo urcovat, co bude vo Vrabloch. Ano, su zvoleni ako zastupcovia obcanov mesta Vrable ale maju zastupovat kazde obcana a nie iba seba a svoje zaujmy. A navyse bojovali proti tomu, ked sa mal zacat stavat novy obchod v blizkosti ich milionovych domov.

peto

pridané: 18.12.2004 (18:20:52)

obchodny retazec vo VR2
ano, pravda je, ze jednota nie je o nic lepsia, ale naozaj nikomu neprekaza, ze zahranicne obchodne retazce ruinuju svojou politikou nasich vyrobcov?tiez nerozumiem, preco maju vacsie vyhody ako domaci-danove prazdniny a pod.viem ze svojim postojom nic nezmenim, ale som rad ze tu je ta moznost vyjadrit svoj nazor.dik aj za reakcie

-duf-

pridané: 14.12.2004 (19:41:38)

-duf-
Duf na tom niečo bude ale v JEDNOTE to tiež nie je ine. A tí čo nemajú možnosť nakupovať vo veľkých obchodných domoch tak aspom dúfajú tak ako aj Ja že budu tie potraviny lacnejšie, a nakupovanie bude pohodlnejšie ako v súčastnosti.

Korec

pridané: 14.12.2004 (14:38:15)

Dakujem za odpoved!

M.K

pridané: 14.12.2004 (09:04:00)

peto,duf
A kto má rozhodovať o tom ktorý článok obchodného reťazca ma prísť do nášho mestečka ? Vy ? A ste presvedčený o tom, že sem sem len tak hrnú ?
Ten obchod bude vybudovaný pre každého a nie len pre Vás

Dior

pridané: 14.12.2004 (08:56:32)

Michal Kóssi
Prestaňte sem vypisovať také zvádzajúce a dezorientujúce príspevky.Ak Vás zaujíma,prečo niekto kopal v ceste na Levickej,tak sa dodtazujte U pána Mladého,Slovenská správa ciest?Levicka ulica ( naproti vinárským).A k tomu chodníku pri Mile.To nie je chodník zo zámockej dlažby,ale zo zámkovej dlažby,a jeho výhodou je,že sa môže rozoberať a následne skladať.Preto je tam !

Memichal Nekóssi

pridané: 13.12.2004 (22:25:18)

obchodny retazec vo VR
aby ste neboli prekvapeni ked sa tie "kvalitne" vyrobky:made in tesco a pod. prejavia na vasom zdravotnom stave.ale nie vsetci sme taki bohati aby sme si kupovali lacne veci(o potravinach nehovoriac)

-duf-

pridané: 12.12.2004 (16:35:57)

K tym KRTKOM...
Este stale sa tu tym nikto nezaoberal, ale teda chcel by som aspon vediet/mozno aj ostatny/,ze co s tym?ved aj ta novovybudovana asfaltova cesta čo ide cez mesto smerom na LV, už aj tam so videl RYPAT cestarov v tom asfalte...ved ma to zmysel...Niečo sa vybuduje a hned na to sa tam rype kope...Ja neviem..Staci len racionalny plan a jeto.Najprv rypte kopte potom natiahnite asfalt/tyka sa to aj chodnikov/. Dakujem

Michal Kossi

pridané: 9.12.2004 (19:10:59)

obchod
A ktory obchodny retazec pride do Vrabel? zda sa mi divne, ze predstavitelia mesta rozhodovali, kto moze mat obchod vo Vrabloch a kto sem nemoze ist. Osobne castejsie nakupujem v Nitre pripadne v inych obchodoch ako Jednota Vrable, lebo vacsina potravin je vo vrabelskej Jednote vyrazne drahsia ako v inych obchodoch.

peto

pridané: 9.12.2004 (18:44:58)

Tesime sa
No huraaaa!

bet

pridané: 8.12.2004 (20:12:00)

Re:Supermarket
Takže mám také informacié že sa našla spoločnosť ktorá sprostredkováva stavby typu "obchodných domov" a už prebehli uspešné rokovania s mestom o stavbe. Teraz sa čaká na odpoveď z vedenia obchodného reťazca o umiestnení investície v našom meste. Snáď bude odpoveď reťazca kladná a v budúcom roku sa konečne dočkáme sľubovaného obchodného domu.

Korec

pridané: 6.12.2004 (15:16:21)

klik-klak
Decká z KLIK-KLAKU znova preslávili Vráble, a to nielen na Slovensku, kde sú tvrdou konkurenciou, ale aj v iných krajinách.S choreografiou "myšky" získali 3.miesto na majstrovstvách Európy a s Carmen 2. miesto na majstrovstvách sveta. Sú fakt dobrí.18.12.2004 si ich môžete pozrieť aj v T-18.KLIKLÁCI držím Vám palce.

fanúšik

pridané: 3.12.2004 (22:03:40)

WiFi
Kontakt je SA s.r.o Bratislava www.sasro.sk a pokial chces vediet nieco viac o cenach tak prevadzkuju aj www.zmnet.sk kde su aj ceny (neviem ale ake ceny su vo Vrabloch). Ostatne nekomentujem "optimista"

bitcomp

pridané: 2.12.2004 (16:22:39)

wifi
zbadal som ze vo Vrabloch sa buduje dalsia wifi siet, nezavisla od bitcompu. Maju lepsie pokrytie a viac pristupovych bodov. Nemate niekto ceny za pripojenie? Aj mestsky urad cez to ide...

optimista

pridané: 2.12.2004 (09:19:57)

supermarket
Kedy tu už vybudujú nejaký supermarket typu TESCO a pod.?

mir

pridané: 30.11.2004 (14:37:48)

Zeleň na sidliskach
Chcem vam napisat, ze mesto je super, a ak tuto moju poziadavku nesplnite vobec sa neurazim.Ide o to ze na sidliskach /hlavne Zitava/ je medzi panelakmi vyslapana trava /presnejsie cez leto prach, cez zimu blato/.Ak by sa dalo mohla by sa tam vysadit najlepsie rychlorastuca,/naposledy bola v roku 1990/ nie teraz ale tak na jar,potom by stacilo aby po nej par dni nik nechodil a hned by to bolo krajsie.
Uz len to ze toto je jediny problem ktory ma napadol,znamena ze to tu klape od roku 2002 na 100 %.

2408

pridané: 30.11.2004 (11:12:39)

to:[D]
No pokial mate zaujem o kontakt na majitela kludne sa zastavte v predajni ostatne tu nebudem rozvadzat (nema to nic spolocne s mestom Vrable a komercne veci sem nepatria).
Ale predsa jedna novinka od 15 novembra je vo Vrabloch uz aj ADSL.

pridané: 29.11.2004 (19:21:41)

to bitcomp:
hmm, s tym nesuhlasim, s ADSL sa to porovnat neda, minimalne rychlostou a to ADSL neni az tak moc drahe, to som nevedel ze s cenami nic nemate, tak sa ospravedlnujem. Mohli by ste to povedat majitelovi linky, nech "dostane rozum", aj ked chapem, ze ryzuje kym sa este da... ale je to na skodu, ze si ten net nemoze dovolitkazdy...

[D]

pridané: 26.11.2004 (20:23:55)

to:[D]
MW internet nie je majetkom fy. Bitcomp a tak ceny urcuje majitel na zaklade skusenoosti z inych miest. Nasa f. sa stara len o technicku prevadzku zariadeni!!! Suhlasim ze tie ceny nie su zrova najnizsie ale skuste si porovnat ine neobmedzene pripojenia do internetu napr. GPRS a ADSL zacinaju na 1000sk mesacne takze v porovnani sme asi najlacnejsi a zakaznik ma vo Vrabloch aspon na vyber co sa o obchodnych domoch povedat neda.

bitcomp

pridané: 26.11.2004 (08:59:35)

Vážený ed
musím Vám vysvetliť, že obsah každých novín sa skladá zo správ (a tých je veľká väčšina), teda toho, čo BOLO a z informácií, teda z toho, čo BUDE. A ešte niečo - nijaký výsledok práce sa nikdy nestretol len s pozitívnymi názormi. (ale ľudí, ktorým sa nepáči, keď ich kritizujú anonymne, je 100 percent, to mi môžete veriť). Ak prídete, rada sa s Vami porozprávam, sídlo redakcie: Vráble, MsÚ, 2. poschodie, č. dverí 222.

Eva Dóriová, šéfredaktorka novín Naše Vráble

pridané: 26.11.2004 (08:47:57)

Viktor
K pravopisu: Mesto Vráble sa ako pomnožné podstatné meno (substantívum) skloňuje podľa vzoru stroj. V genitíve plurálu má tento vzor dve variantné prípony, a to nulovú relačnú morfému a pádovú príponu -í. Znamená to, že slovo Vráble má v genitíve plurálu správny tvar do Vrábeľ, z Vrábeľ, a nie z Vrábľov, do Vrábľov. (Príklad na príponu -í môže byť slovo deň - dní). Napríklad preto nazývame víno z Vrábeľ vrábeľské, a nie vrábľovské. Jednoznačne spisovne je teda z Vrábeľ.

Eva Dóriová, šéfredaktorka novín Naše Vráble

pridané: 25.11.2004 (23:36:21)

@pravopis v novinach
No to este nie je az take strasne ale clanky ako: zlodeji opet v terne motykou po hlave, tyran... Podoba sa to jednemu bulvarne platku uz tam chyba iba sporo odeta slecna na niektorej strane. Clanok s motorkou pod nakladiak to uz naozaj neviem co ma spolocne s mestom Vrable? A este jeden postreh velmo kladne hodnotim ze mesto naslo financie na informovanost obcana formou novin ale nezda sa Vam trochu blbe ze noviny nas informuju o tom co vo Vrabloch BOLO a nie co BUDE...

ed

pridané: 25.11.2004 (19:28:28)

ad. Krtkovia?
Plne s Vami /aj ked mozno necakane/ suhlasim, je to pravda...
To Bitcomp, ak dakto cita, tie ceny za net, tomu sa hovori "ste ako zidia!" Ved to su za nekrestanske peniaze ! By ste sa mohli uvedomit, ved ked si pozreme tie linky a tie ceny, skoda reci... Dakujem

[D]

pridané: 24.11.2004 (18:34:51)

pravopis v novinach
preco pan spisak a jeho regrunti na cele s pani doriovou pisu o nasom meste ze Vrabel a nie Vrablov, vrabloch atd?

viktor

pridané: 22.11.2004 (10:16:28)

Krtkovia?
Chcel by som sa opytat, ci sa neda vypracovat neaky racionalny plan pre inzinierske siete vzhladom na chodniky.Ved mi to pripada a aj vyzera strasne, ked sa v meste vybuduje zamocka dlazba na chodnikoch alebo len asfaltove chodniky a o neaky cas nato si to niekto krizom krazom rozkope lebo sa potrebuje dostat k neakej pripojke alebo kam a potom ten chodnik znovu len tak neak polepia, ten sa casom prepadne a vyzera to strasne/ vid pred Milou /ale aj na inych miestach.Nie su to zbytocne investicie ked sa to takto pokazi a znehodnoti?Ved chodnoky a uprava okolo nich patria k estetickej stranke mesta!

Kossi Michal

pridané: 19.11.2004 (12:52:12)

Ad. Oznacenie na cestach
Možno si to kompetentní uvedomili aj na základe vašich pripomienok. Vďaka za ne. Ozaj, silne pochybujem, že by vás mestskí policajti pokutovali za prejdenie dvojitej čiary - na to, myslím, nemajú kompetencie (ako ich nemajú napríklad na porušenie rýchlosti) - takže s tým študovaním zákonov ... ale, nič v zlom (to len žartujem)

čokyna


 

dnes je: 20.9.2019

meniny má: Ľuboslav, Ľuboslava

podrobný kalendár

webygroup
ÚvodÚvodná stránka