Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná
VrábleHľadať
 
 

Poriadok v meste a detské ihriská

pridané: 2.9.2004 (11:32:30)

ekologovi
Pracuje sa na tom a ubezbečujem Ťa ,že sa tak stane v blízkej budúcnosti to znamená v priebehu 2 mesiacov
Vepos

pridané: 2.9.2004 (07:01:52)

Vdaka za to
Pôvodne pridané do knihy návštev: 30.8.2004 (18:42:07)
vdaka za to ze policajti po pridani mojho prispevku sli po mestskych podnikoch a postarali sa o to aby mlades velmi mlada opustila prislusne podniky aj take co maju na dverach napisane ze nad 18 rokov aj s op, ale aj tak bordel a prostitucia maloletych zvitazia nad krasou a laskou.
tichy pozorovatel

pridané: 30.8.2004 (20:26:26)

Kontajner na plasty
Preco popri kontajnerov na papier a sklo nie su aj na plastove flase?
Ekolog

pridané: 27.8.2004 (10:26:08)

Jednota a porasty
Zrejme sa Vám jedná o živý plot.Ten bol v 34 týždni zostrihaný, teda aj znížený.No vodičom aj tak prekáža vo výhľade a preto ja taktiež zdielam Váš názor, že to nie je práve najvhodnejšia výsadba pri terajšej frekvencii dopravy. Odporúčam požiadať písomnou formou o jeho zrušenie a nahradenie niečím vhodným. Ja taktiež vodič, túto Vašu iniciatívu len vítam. Ďalej je všetko len a len o peniazoch.
Ing.Vladimír Pavlovič,ved.odd.Žp a výst.

pridané: 25.8.2004 (07:15:35)

Čo mienite robiť s porastom
Pôvodne pridané do knihy návštev: 13.8.2004 (13:24:07)
Nepáči sa mi porast, ktorý je vysadený pri jednote. Myslím tým tie krovy, čo tam rastú do 100 metrovej výšky a človek keď chce prejsť cez cestu, tak nevidí či ide nejaké auto alebo nie. Prosím, čo s tým mienite robiť ? Čakáte kým tam niekoho zrazí auto alebo ste tam ten krov nesadili, tak to nepatrí pod Vašu kompetenciu. Prosím okrešte ich :)

Občania

pridané: 22.8.2004 (20:13:57)

porasty
Patria Tesonu ,ale aj štátu !
ja

pridané: 19.8.2004 (11:05:09)

Kosenie porastov na priestranstvách
Prosíme vás povedzte nám komu patria priestory vedla chodníka vedúceho do niekdajšieho Sila a Palky a to už od mosta až poza železnicu? Nechceme odkúpiť , ale boli by sme radi, keby ich niekto pokosil . Nie všetci sa vozíme až do práce na aute a velakrát musíme ísť aj peši po tomto chodníku, po ktorom sa zle ide najmä ked vám zelina šibe do oči najmä po tme. Bolo by tamtreba aj viacej svetla. Ďakujeme.
občania

pridané: 27.7.2004 (07:37:47)

piesok
Laszlo mozno u vas piesok len pokopali, to robia pomerne casto. Ale ono to moc nepomoze. O den, dva je to zas len hlina s trochou piesku. Ako poznamenal jeden otecko, ktoremu sa nedarilo s plastovou lopatkou, na tom piesku by sa uz mohli sadit zemiaky. Dobry napad nie? Mame novu disciplinu na den otcov. Staci otvorit branku a ludia sa presunu na to zubozene ihrisko.
peter

pridané: 15.7.2004 (16:53:25)

Ihrisko-piesok
Sranda,na našom ihrisku piesok vymenili !
Mne sa zdá cena 100 tis. sk za to detské zariadenie akurát.Pozrel som si na webe rôzných výrobcov a ich ceny a poviem Vám vôbec to nie je sranda.
lászló

pridané: 15.7.2004 (16:28:16)

Hojdacky na sidlisku Zitava
Videl som foto novej hojdacky na sidlisku Zitava vo Vrabelskych novinach 7-2004. Musim uznat, je to velky pokrok. Ale zaskocila ma suma 100 tisic. Nespomina sa, ci za tie zvysne peniaze pribudnu podobne hojdacky aj inde, alebo sa to minulo len na tu jednu stavbu? Za taku sumu sa da postavit strecha maleho rodinneho domu a ostane aj na kritinu. Ako to teda je? Na nasom ihrisku stale nevymenili ani ten zavadny piesok. Tusim si ho dovezieme na vlastne naklady, uz sa na to neda pozerat.
peter

pridané: 14.7.2004 (14:05:14)

veposu
Ďakujem, že ste ma nenechali v štichu a promptne ste odpovedali ...
čokyna

pridané: 14.7.2004 (13:31:21)

Hojdačky
Som veľmi rada ,že sa tu začínajú budovať detské ihriská.Ďakujem pánovi primátorovi, že sa zaujíma o rozvoj nášho mesta.
Nikoleta

pridané: 14.7.2004 (07:06:31)

Odpady
Bc. Martin pokiaľ si mal vyseparovaný odpad a nemal si ho kde dať doma, mohol si ho priniesť na zberný dvor ,ktorý sa nachádza v priestoroch starej kotolne na sídl. Lúky a je otvorený V pondelok, stredu a piatok od 12.00 do 18.00 a v sobotu od9.00 do 17.00
Vepos

pridané: 14.7.2004 (07:01:44)

Odpady
Vážená nespokojná obyvateľka, chcel by som Vám vysvetliť,prečo sme sa rozhodli robiť separovaný zber po domoch.Táto forma sa osvedčila u mnohých miest a obcí, kde sa začal robiť separovaný zber. Nabehli sme do skúšobného cyklu a chceme do konca roka zistiť, ako ľudia pochopili zmysel separácie. Len toľko k tomu, že poplatky za vývoz TKO a jeho uskladnenie sa budú z roka na rok zvyšovať a odpadu stále pribúda. K tým vreciam, vrece na Tetrapaky a plastové fľaše dostanete nové a vrece na sklo a papier Vás vydrží min. 1 rok. Ako dobre viete boli dané kontajnery po uliciach na sklo a papier a sú dané aj na sídliskách. Pokiaľ by občania nášho mesta boli takí poriadnia dávali by vytriedený papier do kontajnerov na papier a sklo do skla, bolo by to v poriadku. No po zbere papiera a pri jeho dotrieďovaní by ste sa ani vy nechceli hrabať v hygienických potrebách a ďalej ani nebudem menovať čo sa v tom kontajnery na "akože papier" nachádzalo!!! Preto sme dali vrecia aby ľudia doma priamo dotrieďovali papier a môžem Vám spokojne prehlásiť, že už teraz sa vytriedilo viac papiera ako za celý minulí rok. K uschovaniu toľko. Neverím, že nemáte doma nejaký prístrešok, alebo náraďovňu a že sa Vám tam nezmestia 4 vrecia. Pokiaľ máte lepší nápad ako riešíť situáciu so separ. zberom, čakáme na Vaše príspevky. S pozdravom
Vepos

pridané: 13.7.2004 (16:59:50)

reakcie
Ja som taktiež hovoril s pracovníkmi prislušných oddelení a bolo mi povedané že reagovať budú priebežne akonáhle budú mať vlasný prístup na internet a nie sprostredkovane.Vzhľadom na rozsah a závažnosť ich odpovedí plne chápem tento postoj.
lászló

pridané: 13.7.2004 (12:08:32)

Ad: Nespokojnosť
Srdečná vďaka za ochotu. A za snahu zabezpečiť stanovisko kompetentných.
Jana

pridané: 13.7.2004 (08:38:25)

Ad Nespokojnosť 2
Práve som dotelefonoval s personálom primátora, oddelením výstavby a riaditeľom VEPOSU - dostal som prísľub, že keď budú na svojich pracoviskách kompetentní, zareagujú. Verím, že budete znova spokojní ...
čokyna

pridané: 13.7.2004 (08:09:46)

Ad nespokojnosť
Priatelia, s výnimkou víkendov denno-denne mapujem dianie v lapárňach a upozorňujem v prvom rade primátora a potom kolegov, keď sa vyžaduje reakcia. Niekedy je problém prístup k internetu (mimochodom, tento nedostatok je práve v týchto dňoch konečne odstraňovaný), niekedy pracovná zaneprázdnenosť moja, niekedy kolegov - jednoducho, keď sa to všetko nevhodne skombinuje (a ešte pribudnú dovolenky), môže sa stať, že odpoveď nepríde, alebo príde, keď vám to je už jedno. Nevyhováram sa, poznáte život, jednoducho je to niekedy tak. Zdá sa mi, že v tomto prípade som pod podcenil odkaz "nespokojnej obyvateľky" a neposunul som ho ďalej. Moja vina. Hneď, ako dopíšem tento odkaz, zavolám na oddelenie výstavby a k primátorovi a urýchlene ich požiadam o odpoveď (skoro po dvoch mesiacoch). Sorry.
čokyna

pridané: 12.7.2004 (20:20:49)

odpadky 2
Áno,s tým súhlasím,aj mne sa to nepáči.Vôbec nechápem prečo pripojenie na internet nemajú všetky oddelenia a hlavne tie,ktorých reakcie sú pre nás obyvateľov najzaujímavejšie.Zrejme tam niekto spí.
lászló

pridané: 12.7.2004 (11:27:39)

RE:Odpadky2
Milý "lászló",
ďakujem za odpoveď a radu. Žiaľ, nepracujem vo Vrábľoch a preto, ak niečo potrebujem vybaviť v meste je to pre mňa problém, nakoľko to musím riešiť všetko dovolenkou. Ale z toho, čo si napísal, ma udivuje ďalšia vec. Načo vytvorili "Lampáreň", keď na ňu nemajú prístup tí, ktorí by nám mohli zodpovedať naše otázky? Nepripadá Ti to ako fraška?

Nespokojná obyvateľka

pridané: 11.7.2004 (09:49:08)

odpadky 2
Nespokojná obyvateľka. Je dosť možné,že to oddelenie,ktoré by Vám mohlo cestou tejto stránky odpovedať,jednoducho nemá prístup na internet.Ja som si túto skutočnosť zisťoval a zistil som že,prístup je len na oddelení podnikateľských činností.Preto Vám vrele odporúčam navštíviť Msú a dotazovať sa tam zak,ako som to urobil ja !A som spokojný.Dokonca poznám aj odpoveď na Vaše dotazy,ale ja ju nezverejním,ale prezradím len toľko,že som s ňou spokojný.
Druhou vecou je vytváranie divokých skládok .Na jednej strane separujeme no na strane druhej ,niektorí naši spoluobčania chovajú sa ako divé prasce.Stelú si v prírode.
lászló

pridané: 9.7.2004 (10:19:51)

Odpadky 2
Ešte 25.5. som písala dotaz ohľadne separovaného odpadu a do dnešného dňa sa k môjmu dotazu nikto nevyjadril. Pritom "jediným" spoločníkom Veposu (aspoň podľa Výpisu o OR SR) je mesto Vráble. Kto sa teda vyjadrí k otázke? Mám pocit, že k tejto časti lampárni sa nikto z kompetentných nevyjadruje. Neviem prečo. Ale možno s tým máme počítať. Veď sa predsa "sťažujeme" na lampárni. Pravidelne sledujem stránku mesta. Musím povedať, že som jej zmenou naozaj bola milo prekvapená. Ale bola by som rada, keby sa objavil aj náznak toho, že napríklad aj lampáreň bola vytvorená naozaj preto, aby sa niektoré veci riešili, alebo aspoň vysvetlili. Zatiaľ z toho taký dojem nemám. A mrzí ma to:-(
Ak si prejdete príspevky, zistíte, že je to viac-menej diskusia medzi obyvateľmi - s výnimkou príspevku p.primátora.
Nespokojná obyvateľka

pridané: 29.6.2004 (13:45:45)

Re: Detské ihriská
Nevšimol...
P

pridané: 8.6.2004 (19:09:03)

Detské ihriská
Všimol si niekto, že na sídlisku Žitava je vybudované nové a ozaj pekné zariadenie pre deti ?
Pokiaľ viem, tak zásluhu má na tom okrem pracovníkov MsÚ aj slečna poslankyňa toho času študujúca, ktorá dala jeho zriadeniu podnet.
Ďakujeme.
ľuboš

pridané: 3.6.2004 (18:51:08)

Hojdačky-detské ihriskoo
tie hojdačky na detskom ihrisku na ul. 1. mája sú pokazené pomerne často a stále sa do opráv strkajú peniaze. Dokonca si pamätám, že aj keď bolo ihrisko cez noc uzamknuté aj tak ich cez noc naša mládež zničila. Navrhujem nechať na ihrisku len rámy a nech si rodičia nosia pre svoje ratolesti svoje hojdačky / tie na lanách /, ako kedysi naši rodičia pre nás.
ľuboš

pridané: 2.6.2004 (11:16:47)

detské ihrisko
opravit velmi rychlo su odlomené hojdačky
siposova.z

pridané: 1.6.2004 (21:09:46)

Obnova zelene
I, lebo čo. Chcel, či chcela si napísať: Našej rubriky, či nie ?
lászló

pridané: 1.6.2004 (21:06:38)

Obnova zelene
Ešte jeden môj postreh. Na Hlavnej ulici je mnoho prestarlých obrovských stromov, ktoré už niekoľko rokov neskôr zelenejú a je na nich veľa hrubých suchých vetví. Svedčí to o jednom a to, že sú už staré a vhodné na výrub. Jednoducho by som na celej Hlavnej ulici obnovil verejnú zeleň radikálným spôsobom.
lászló

pridané: 1.6.2004 (20:56:42)

Obnova zelene
K tej obnove zelene len jeden postreh. Neviem ci je dobre ak si obyvatelia sadia cokolvek kdekolvek. Firma ktora kosi travnik ma velke problemy s vjazdom kosacky a obchadzanim roznych svojpomocnych skaliek, zahradiek a krikov. Rucne im to bude trvat dlhsie. Ale inak musim pochvalit ten park vam moze zavidiet cele mesto. Skoda ze vam ho tam kazia nedisciplinovany vodici parkovanim vo vnutri sidliska na chodnikoch aj pred pieskoviskom. Nemala by sa na to pozriet aj mestska policia?
nahodny pozorovatel

pridané: 1.6.2004 (20:14:17)

Obnova zelene
"l.". Smozrejme, že obnova zelene je aj vecou Mestského úradu, tak to chápem aj ja. Zámerne píšem AJ MsÚ pretože starať sa o ňu máme všetci. A všetci ju máme aj chrániť a nie len poukazovať na tých druhých, že niečo nie je v poriadku. Vinohrady si chránime a aj sa o ne staráme, no tak urobme niečo aj pred svojími vchodmi, či na sídliskách, alebo uliciach, vezmime hrable a pomôžme! Alebo je naše mesto take bohaté, že na neustále robenie poriadku má dosť financií?
lászló

pridané: 27.5.2004 (23:14:54)

Obnova zelene
László, Tvoja odpoveď naozaj zostala verná názvu Vašej rubriky. Myslím si, že by to malo byť v záujme aj pracovníkov MsÚ, aby mesto bolo bezpečné a aj nejako vyzeralo. Tiež budú asi "milo" prekvapení zamestnanci VEPOS-u, keď sa im pri kosení trávnatej plochy plnej kameňov a tehál začnú kaziť kosačky. Ak tvorcovia tejto rubriky chceli získať názory občanov, myslím, že by na ne mali odpovedať korektne, ako sa to v niektorých prípadoch stalo. Alebo chcete zostať verní prísloviu: "akoby hrach na stenu hádzal".
I.

pridané: 27.5.2004 (13:20:02)

separovaný zber
Aj ja by som sa chcela dozvedieť kto rozhodol o tejto "vrecovej forme" separovania odpadu. Skutočne nie je možné zbierať krabice od mlieka tri mesiace niekde do vreca a to aj tak nebude plné. Je to už trvalé riešenie, alebo sa v budúcnosti uvažuje o kontajneroch na uliciach?
*

pridané: 26.5.2004 (14:24:10)

Uplne suhlasim s poslednym prispevkom.
V týždni ako sme dostali vrecia na odpadky som sa rozhodol, že niečo urobim pre životne prostredie aj ja. Tak som pekne všetok odpad čo bol pripravený na odvoz VEPOSOM roztriedil do vriec. Mali sme tam hlavne papier (reklama) a plastové flaše. Lenže potom nastal problém s tým kam umiestinť tie slávne vrecia. Z garáže ich vyhodí otec, z bytu mama a na dvore sa to zase nepáčilo mne. Vrecia boli skoro poloprázdne, čiže možno by vystačil odvoz aj raz za 3 mesiace, ale ako vravim hlavny problem bol v tom kam ich dat. Po kratkej uvahe som všetok už rozseparovaný odpad vrátil späť do smetiaka pretože bol skoro prázdny (a to bola nedeľa). Takže zo separovaného zberu v našej rodine sa upustilo. Ak by bol systém taký ako pred rokmi, keď sa platilo za jeden vynesený kontajner, tak možno by nás ekonomické dôvody prinútili separovať odpad, ale teraz ked ročne platíme 2000 korún mať ešte jednu miestnosť, kde bude umiestnený odpad.......
Asi výhodnejšie by fakt bolo keby sa vrátia kontajnery na sklo a papier na pôvodné miesta a tým by sa problém vyriešil....
Bc. Martin

pridané: 25.5.2004 (09:32:27)

Odpadky
Asi píšem na nesprávnu adresu, ale myslím, že tento problém sa týka nás všetkých a mesto by tiež mohlo v tejto veci podniknúť určité kroky a pomôcť pri riešení.
Nie je to tak dávno, čo sme ako obyvatelia rodinných domov dostali vrecia na separáciu odpadu. Je to pekná vec, keď chceme skvalitniť životné prostredie, ale zase si niekto uľahčil prácu. Ako si predstavujete uskladnenie vriec v rodinných domoch? To si máme "postaviť " tie vrecia pred dom, alebo nedajbože skladovať odpadky v byte? Veď zber sa niekedy má uskutočniť raz za tri mesiace. Ako asi bude vyzerať vrece s papierom, ktoré bude vonku na daždi, prípadne na snehu? A vrece so sklom. Zber sa uskutoční po štyroch mesiacoch. Ja viem. Poviete mi, že domácnosti nemajú toľko skleneného odpadu, aby sa vynášal častejšie. Ale mám malé deti a pod nohami im nechám vrece so sklom! Škoda, že sme o tom nevedeli skôr. Pri výstavbe domu by sme uvažovali s miestnosťou, kde by sme skladovali len odpadky. A to nehovorím o tom, ako budú vyzerať vrecia po nejakej dobe. Alebo po každom zbere dostaneme nové? Pýtam sa preto, že si neviem predstaviť, ako budú vyzerať tie vrecia po viacnásobnom použití - najmä v prípade tetrapakových obalov a skla. Je dosť obyvateľov, ktorí si radšej triedia odpad po svojom. Buď odpad neseparujú, alebo ho do kontajnerov na sídlisko... Neviem či je toto lepšie riešenie. Prečo sa kompetentní nezamyslia nad tým, či by nebolo lepšie umiestniť niekde vhodne kontajnery na separovaný odpad. Alebo by to bolo drahšie?
Kto nám pomôže?
Nespokojná obyvateľka

pridané: 22.5.2004 (10:52:34)

Zeleň na Kaške
Výkopové práce v súvisloti s výstavbou tepelného kanála vykonala firma, ktorej pracovníkom je aj obyvateľ Kašky! Spýtajte sa jeho prečo tak šlendriánsky vykonávajú svoju prácu !
lászló

pridané: 20.5.2004 (21:55:06)

Obnova zelene
Zaujimalo by ma, ako je to z obnovou zelene na sidlisku Kaska. Pocas minuleho leta sa vykonala vymena rozvodov teplej vody a kurenia, cim sa znacne poskodila zelen, lavicky a chodniky. Obyvatelom sidliska bolo slubene, ze firma vykonavajuca opravu zabezpeci aj vratenie sidliska do povodneho stavu. To sa vsak stalo iba ciastocne. "Opravili" chodniky, zasadili travu a dodali nove lavicky, ktore su umiestnene dost nevhodne. Vysadba zelene vsak zatial nebola zahajena. Vsetka krikova zelen a kvetinove zahony su vysadene z vlastnych prostriedkov obyvatelov sidliska. Navyse sa v travnatej ploche nachadza neuveritelne velke mnozstvo kamenov a kusov rozbitych tehal.
I.

pridané: 17.5.2004 (09:43:15)

RE> Neporiadok a lavičky
pôvodne pridané: 13.5.2004 (13:54:59)
no ja si myslim ze mestska policia beha po meste az az :)) nemozu byt predsa vsade.. skor rodicia by mali kontrolovat svoje 14-16 rocne ratolesti, ktore sa najma cez vikendy premavaju po meste spite jak dogy, vsak?
laurie

pridané: 17.5.2004 (09:41:30)

Reakcia na "Detské ihrisko"
pôvodne pridané: 11.5.2004 (10:07:19)
Problémy, ktoré popisujete sú reálne. Reagujeme na hygienické predpisy a do rozpočtu mesta sme zaradili aj sumu na pravidelné udržiavanie detských pieskovísk.
Chceme čo najviac zrovnoprávniť Kašku s ostatnými sídliskami. Aj preto sme začiatkom roka vybudovali vodovod do troch starších bytoviek. Pripravujeme výstavbu kvalitných parkovacích miest v areáli sídliska. Chystá sa viacero aktivít na skvalitnenie života na sídliskách. Všetko je však založené na dostatočnom množstve finančných prostriedkov v rozpočte mesta.
primátor

pridané: 17.5.2004 (09:40:36)

Neporiadok a lavičky
pôvodne pridané: 8.5.2004 (09:11:12)
Ak má niekto dojem, že niekto robí neporiadok, strebe, fetuje, otravuje ostatných, tak nech sa láskavo obráti a požiada o pomoc v pvom rade štátnu políciu a až následne mestskú. Prečo? Lebo štátna má všetky právomoci na výkon v záujme všeobecného poriadku, no mestská nie.
Lavičky sú v dnešnej zvrátenej spoločnosti skôr na príťaž a nie pre oddych. To nočné vysedávanie pred panelákmi a hulákanie puberťákov ale aj debilnej mládeže je tiež výsledkom ničnerobenia cez deň. A prečo? Lebo im to ich rodičia trpia a anonymne sa sťažujú na druhých.
lászló

pridané: 17.5.2004 (09:39:43)

Neporiadok
pôvodne pridané: 29.4.2004 (10:46:58)
Viem, že m. polícia má určite dosť práce, ale neviem pochopiť, prečo je cez dni voľna ráno v meste taký neporiadok. Občas sa niekedy v noci prechádzam mestom a vidím čo všetko tam mládež vystrája. Vždy ma tak napadne, že či to nevidí polícia. A to nehovorím o tom koľko sa vo Vrábľoch vyfajčí MARIHUANy. Na niektorých miestach je to samá vyfajčená plastová fľaša. Myslím, že o našu mládež sa v meste málokto zaujíma. Aby sme to neľutovali. Ďakujem.
PT

pridané: 17.5.2004 (09:39:00)

Lavicky
pôvodne pridané: 28.4.2004 (14:48:55)
Chceme lavicky pred nas vchod, tam dozadu... VCHOD: 1130/51
samuraj

pridané: 17.5.2004 (09:38:17)

Udrzba detskeho ihriska
pôvodne pridané: 26.4.2004 (20:56:22)
Ulica 1. maja ma zdevastovane ihriska pre deti. Znicene su nielen 30 rocne hojdacky, ale aj samotne pieskoviska. Piesok by sa mal menit kazdy rok, koli hygiene. Rad by som vedel kolko rokov ten piesok pamata. Obcas ho preoseju, ale je to len hlina a prach. Po prvom dazdi sa pieskovisko meni na betonovu plochu. Prosim hygienika mesta, aj vsetkych zodpovednych aby co najskor zjednali napravu. Ak moze mesto prispiet na letne rock pop festivaly na rovnakej ulici, nezaskodilo by pridat aj na udrzbe ihrisk. V rovnakom stave je aj pieskovisko vo vnutri obytnej zony. Priestor patri mestu, mal by sa o neho patricne postarat napriklad cez verejno prospesne prace. Ocenujem udrzbu hlavnej cesty, travnikov a zelene, ale do vnutra sidliska chodia len velmi malo.
peter


 

dnes je: 15.9.2019

meniny má: Jolana

podrobný kalendár

webygroup
ÚvodÚvodná stránka