Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná
VrábleHľadať
 
 

Doprava

pridané: 30.3.2006 (15:27:57)

archivácia
príspevky z decembra 2005 nájdete už len v archíve

čokyna - správca

pridané: 30.3.2006 (12:05:37)

Chodník
Zrejme myslíme na tu istu zakrutu ako predch.príspevky pri ZS.Luky ale ja chcem poukazať na nepriechodnosť chodnika pre žiakov.Je zarasteny okr.drevinami,žiaci musia vstupovať do vozovky.Treba tieto porasty obsrihať.Kto má deti v tejto škole,vie o čom píšem. Prosim do pozornosti kompetent.pracovníkom na MsU.

dedo

pridané: 30.3.2006 (09:55:16)

Neprehľadná zákruta.
prenesené zo všeobecne lampárne - pôvodne pridané: 28.3.2006 (18:54:15) IP: 213.151.217.138


Chcel by som sa spýtať že či by sa nedali premiestniť-posunúť smetné nadoby ktoré sú umiestnené na zakrute, konkrétne je to ako sa ide od ZŠ Lúky smerom do mesta. Myslím si že umiestnenie smetných nádob na zákrute neni dobrý nápad, lebo keď tadial prechádzajú autá proti sebe,zbadajú sa na poslednú chvílu. Neraz sa mi to stalo. Dakujem za odpoveď.

jjj

pridané: 27.3.2006 (08:29:27)

ohrozený
Kecáte !!!

pridané: 26.3.2006 (10:05:22)

Re: Upravy ul. 1. maja
To už snáď nie je pravda, čo sa tu človek nedočíta. A to, že sa autá s autobusmi musia vyhýbať až na chodníku, to vám nevadí? To, že tá ulica bola v zime tekmer neprejazdná je v poriadku? Pre vás a vám podobných radšej netreba nič v meste robiť. Lebo kto nič nerobí, nič nepokazí. Ja po ul. 1. mája chodím autom denne - v takomto stave, v akom je dnes, je životu nebezpečná.

Tiež vodič

pridané: 24.3.2006 (10:52:21)

upravy 1.Maja
Je to trochu paradox, ale ta neprejazdnost ulice je momentalne velka vyhoda. Auta musia ulicou prechadzat pomaly, pozorne, co po upravach uz bude minulost a kamiony letiace dole kopcom 100 kilometrovou rychlost nebudu ziadna vynimka. Ta cesta vedie len 10 metrov od okien bytov, skuste sa tu prechadzat po chodniku s malym deckom. Strhne vas vietor pod kolesa, alebo trafi kamen zo zimneho posypu. Preto je spomalovac, v akejkolvek forme, tak dolezity.

vodic

pridané: 23.3.2006 (23:37:41)

To ohrozeny obyvatel
Tak v prvom rade sme si nepotykali, jasné??? Projekt ešte asi nie je schválený, ale peniaze na túto akciu sa schvaľovali v návrhu rozpočtu na rok 2006. Ak si naozaj myslíte, že rozšírenie ul. 1. mája prinesie len a len negatívne d§sledky, prosím. Spíšte petíciu a odovzdajte ju na MsÚ. Len si dajte do gatí niečo tvrdé, keď budete chodiť po obyvateľoch tejto ulice s ňou. Mohlo by sa vám stať, že vás väčšina jej obyvateľov nakope do zadku.

Nevšimli ste si, že tá ulica je neprejazdná??? Boh nás ochraňuj pred takýmito mudrlantmi. A akýže to máte problém so škôlkami??? Ale škoda reči.... Hlavne že ste "ohrozený"...

Neohrozený

pridané: 23.3.2006 (21:56:46)

SAD Vrable
Pripajam sa - tiez sa mi stalo ze v dojme ze idem po hlavnej mi v obrovskej rychlosti vyletel autobus zo SAD. Len len som sa mu vyhol a nechapal som co to bolo. Odvtedy sa vyhybam tomu miestu a obchadzam cez Partizansku.

Majo

pridané: 23.3.2006 (20:57:20)

Neohrozený
Hovorime tu o projekte ktory este neexistuje, tak co sa pytas kde som bol ked sa schvaloval? Akurat co bezal prispevok v TV a nejaky naznak sa objavil v novinach. Ale ten projekt je kde? Zase mesto realizuje nieco bez ucasti verejnosti a potom ju obvini ze sa o to nezaujimala. Preto to prirovnanie k skolke, tam to bolo podobne.

O problemoch, ktore vzniknu upravami na 1.maja sa tu uz pisalo vela, napriek tomu sa stale presadzuje pozdlzne parkovanie a o bezpecnosti, pripadne retarderoch ani slovo.

Skoda tych vyhodenych penazi na akciu, ktora obyvatelom na tej ulici prinesie len menej parkovacich miest a zhorsi bezpecnost. Na tej ulici mala byt davno sidliskova zona 40km/h a spomalovace. Takto z nej bude len dialnica pre SAD. Marian, uz si to pochopil?

ohrozeny obyvatel

pridané: 23.3.2006 (20:20:40)

Pica pub
Vyriešte prosím Vás parkovanie pred týmto podnikom . Akonáhle sa zotmie tak na chodníku matka s kočíkom nemá žiadnu šancu . Auto je krížom cez chodník , a bol som svedkom toho , ako okolo takto zaparkovaného auta prešla hliadka Ms .polície a nič . Ale to je už o inom .

Pišta Toth

pridané: 22.3.2006 (16:13:49)

To ohrozeny obyvatel
A čím alebo kým sa cítite byť ohrozený, že sa takto podpisujete? V tomto meste naozaj platí "čím lepšie, tým horšie". Čo ste chceli povedať "otrepanou škôlkárskou témou"? Čo o tom viete? A nikto vám nebráni pripomienkovať financovanie akcií v meste. Ale na to, vážený, je priestor pri schvaľovaní rozpočtu mesta. Aj v tomto roku, tak ako každý rok, sa konali verejné zhromaždenia občanov k návrhu mestského rozpočtu na rok 2006. Pár občanov prišlo, diskutovali, žiadali - ich požiadavky väčšinou, ak nie absolútne boli zaradené do rozpočtu. Kde ste boli vtedy? Teraz sa môžete vyjadrovať k rozpočtu na rok 2007. A máte pravdu, komunizmus už skončil, aspoň v našom meste. Mrzí ma, že ste to nezistili. Ale kto sa cíti ešte aj dnes ohrozený a vypisuje tu ako anonym rozhodne do komunizmu patrí. A podpíšek sa ako vy - anonymne, ok?

Neohrozený

pridané: 22.3.2006 (15:09:34)

značka
Pri vjazde na stanicu SAD od levickej ul. nejak chýba znacka ktora by oznacovala tvar hlavnej cesty . Najma vodici SAD si letia rovno od mostu k nastupistiam miesto toho aby davali prednost oproti iducim nakolko odbocuju v lavo .

autobus

pridané: 22.3.2006 (11:03:28)

dopravák
Narazal som na otrepanu temu "rozvoja" skolok, ktore dopadli ako dopadli. A co sa tyka mojich nemiestnych poznamok, tak podla mna kazda investicna akcia v meste podlieha nejakym zakonom a verejne pripomienkovanie k tomu patri. Komunizmus uz skoncil.

ohrozeny obyvatel

pridané: 22.3.2006 (08:20:32)

Parkovanie na sídlisku Lúky
prenesené zo všeobecnej lampárne, pôvodne pridané: 22.3.2006 (07:53:13) IP: 213.160.191.242


Vážená pani ZúFALá vrábľanka,



s otázkou parkovania v našom meste sa zaoberáme na MsÚ veľmi vážne. Aby toto moje konštatovanie nevyznelo len ako fráza, spomeniem niektoré investičné akcie v tomto smere.



V prvom rade sú to dve novovybudované parkoviská v roku 2004 a 2005 na najstaršom sídlisku v meste - na Kaške, ďalej v roku 2004 vybudované pozdĺžne parkovanie na Hlavnej ulici v jednom smere ako aj vybudovanie pozdĺžneho parkovania na tej istej ulici v roku 2005 v druhom smere, vybudované spevnené parkovisko na sídlisku Lúky /pri kotolni/, pripravované parkovisko na pozdĺžne státie na ulici 1. Mája a pod. Uvedené investičné akcie nespomínam preto, aby som ich niekomu pripomínal, lebo s primátorom sa radšej pozeráme dopredu a riešime to, čo nás posúva ďalej. Áno, aj parkovanie na sídlisku Lúky či na sídlisku Žitava je veľmi naliehavá a aktuálna otázka, ktorá je v pláne investícií. Aby sa však potrebná investícia dostala v požadovaný čas na realizáciu /nejde všetko naraz/ komunikujeme s občanmi nášho mesta o prioritách mesta minimálne na verejných zhromaždeniach. Tie predchádzajúce investície sme zrealizovali takisto po predchádzajúcich komunikáciách s občanmi.



Som toho názoru, že aj na sídlisku Lúky je potrebné, v spolupráci s vami, určiť priority postupného budovania parkovísk. Vieme, že vzhľadom na možné riziko zníženia rozlohy trávnatých plôch, to nie je úloha jednoduchá. Oslovil som pána primátora a ten sa, podobne ako v iných prípadoch, s Vami veľmi rád stretne a spoločne dohodneme riešenie. Nebudem sa preto viac rozpisovať o probléme. Stačí, keď prídete na mestský úrad a vedenie mesta i ostatní odborní pracovníci sa s Vami veľmi rád stretnú.

Ing. Ján Jamrich, prednosta MsÚ Vráble

pridané: 22.3.2006 (08:10:23)

ZúFALá vrábľanka
prenesené zo všeobecnej lampárne, pôvodne pridané: 20.3.2006 (13:49:27) IP: 213.160.191.242


Odd.ŽP a výstavby sa určite nad Vašou Lampárenskou pripomienkou zamýšľa, ale niekto chce verejnú zeleň, niekto zase parkoviská. Je bežnou praxou, že na všetkých sídliskách tejto planéty majitelia motorových vozidiel žijúcich na týchto sídliskách odparkujú svoje motorové vozidlá na meistach pre tento účel vybudovaných to znamená, aj o nielen tri paneláky ďalej ale aj viacej. Musíte si uvedomiť, že bývate na sídlisku s pomerne hustou zástavbou, kde jednoducho nie je možné na úkor životného prostredia vriešiť problémy s parkovaním. Ak sivečer prejdete sídlisko, tak zistíte, že parkovacích miest je tak akurát, ale určite nie pod oknami. Snáď pod oknami lepšie povedané pred oknami s výhľadom na svoje autá majú pravidelný výhľad jedine majitelia rodinných domov. Tu, keďže sme v Lampárni, je jedna s možností ako vyriešiť parkovanie Vášho motorového vozidla. Teraz ešte jeden príklad z blízkej Nitry, kde je motorových vozidiel neporovnateľne viacej. Na sídliskách tohto krajského mesta parkujú majitelia motorových vozidiel ktorí žijú na sídliskách, tam kde je na to určený priestor, pričom na polohe a vzdialenosti absolútne , ale skutočne absolútne vôbec nezáleží. Vybudovať ďalšie parkoviská na sídlisku Lúky je možné,ale ozaj len na úkor verejnej zelene. Ak zastávate tento názor, ktorý vo svojom príspevku predadzujete, tak ho dotiahnite do konca a to tak, aby bolo možné Váš zámer zrealizovať.


P.S. invektívy na našich kolegov tentokrát prehliadame s odvolaním sa na stránku ktorej tento príspevok uvádzame, t.j. Lampáreň.

pridané: 22.3.2006 (08:04:54)

parkovanie na sídlisku lúky
prenesené zo všeobecnej lampárne, pôvodne pridané: 19.3.2006 (20:10:43) IP: 84.47.45.81


chcela by som apelovať na odbor výstavby aby sa konečne zamysleli a vyriešili problém s parkovaním na sídl. Lúky.Je určite ľahšie rozdávaľ policajtom pokuty ako riešiť problém s parkovaním.Alebo máme parkovať 3 bloky od svojho bytu, alebo parkovať na streche činžiaka. Dnes každá rodina vlastní najmenej 1až 2 autá a parkovisko je možno pre 10 aut. Dalo by sa to vyriešiť napr. tak ,že miesto takzvaného trávnika kde ani tráva nerastie,by mohlo vzniknúť parkovisko.Dúfam že ma pán Ing.Jamrich vyslyší a ak nie aspom pán BOH.

ZúFALá vrábľanka

pridané: 21.3.2006 (18:00:31)

Vy ohrozený
Kedy tu kto použil nejakú fintu ? Dajte pokoj a nechajte ľudí pracovať aj za Vás !Ulica bude prestavaná,aj bez Vašich nemiestných poznámok.

dopravák

pridané: 20.3.2006 (20:58:47)

spomalovace
Mna by zaujimalo ako sa bude riesit bezpecnost chodcov na ul. 1. maja po dobudovani parkovisk. Teraz tadial chodia jedinci 100km/h. Kolko to bude az sa sirka cesty zdvojnasobi? Je tam vchod na detske ihrisko, vchody do barakov, ludia vybiehajuci z aut... Spomalovace by vyrazne pomohli znizit aj hluk prelietajucich motoriek a ciernych pezotov.

Dalej ma zaujala informacia v novinach, ze pocet miest sa pozdlznym parkovanim zvysi. Je na mestkom urade kuzelnik, alebo ide o dalsiu fintu ako zo znizovania urobit zvysovanie?

ohrozeny obyvatel

pridané: 20.3.2006 (12:07:29)

spomalovace
tie spomalovace treba, lebo nikdy sa nenaucia vodici / aspon ti nedisciplinovany / jazdit podla predpisov a takto aspon dufam ze

nebudu chciet vysolit za opravy svojho tatosa nemale sumy...

lebo potom uz len kupit tank a bude a po problemoch...

pridané: 19.3.2006 (22:27:50)

To Paladin
Tie vstavané sú napr. pred IKEOU v Bratislave a mám pocit, že aj pred Auparkom. Ale napriek tomu trvám na tom, že naša disciplinovanosť by mnohé vyriešila. Ja chodím cez sídlisko cca 20-30 km/hod. a zatiaľ som sa ešte všade dostal načas a nikoho som neohrozil. Mám hrôzu z toho, že mi raz spomedzi zaparkovaných áut vybehne decko... Prečo ju nemôžu mať aj "rýchli jazdci"?

Marian Libiak, poslanec MsZ

pridané: 19.3.2006 (18:41:38)

Spomalovace
Inak v zahranici su spomalovace bezna vec na cestach, ale tie nase plechenne, alu su priamo vstavane do vozovky, nieco podobne som videl v BA pred nejakym hypermarketom. Hlavne sa nedaju rozobrat vandalmi, ani tak nenicia tlmice.

Paladin

pridané: 17.3.2006 (20:46:41)

To sv
Prepáčte, ale nemýľme si funkcie mestskej a štátnej polície. Mne viac v meste chýba štátna polícia a jej pôsobenie a dosah. V podstate viem, kde sídlia, ale nevidím ich, na rozdiel od mestskej, v akcii. Asi si budeme musieť na mestské zastupiteľstvo pozvať šéfinka :-))

Marian Libiak, poslanec MsZ

pridané: 17.3.2006 (14:56:26)

RE: spomalovace
Vdaka za iniciativu s nad jediny prenesie z lamparne do plena.

Len mestsky policjti aby mali viacej odvahy postihovať pachatelov priestupkov, aj pri prechode pred MsÚ mimo prechod maju na to právomoc. Nie prihliadať na skutočnost toto je sused z vinic toto je podnikatel, toto je jeho syn a pod. Rovnako na vsetkych, ved nacelnik sa tu svojho casu tak vyjadril al evravel iba za seba.

s v

pridané: 17.3.2006 (07:32:37)

To no comment
Prejazd áut cez sídlisko bude určite aj na základe vášho podnetu témou mojej interpelácie na marcovom zasadnutí mestského zastupiteľstva. Verím, že sa podarí zjednať nápravu.

Marian Libiak, poslanec MsZ

pridané: 16.3.2006 (16:07:22)

Re:Spomalovace
Dali uz niekomu mestsky policajti pokutu preto ze siel krizom cez travnik? Nepamätám sa. Dal niekto niekto niekomu papucu za statie na zákonom zakazanom mieste. Raz sa tak stalo, ked som volal na MSP ze ta cervena fabia stoji pri veziaku v krizovatke, policajt prisiel a siel prec. Tak som volal znovu a mali ste p.Libiak vidiet tie nervy, ked musel policajt pravdepodobne znamemu nasadit papucu na koleso. A odvtedy takisto tam stoja aj ked tam mesto namalovalo ciary a pritom do tej krizovatky vojde az hodinu kopec aut. Nehovoriac o tom ako vela vodicov ide od skoly smerom k drogerii a od drogerie ku skole, akoby to bola dialnica. Rano pri ZS Luky vodici z dedin H.OOhaj, Nevidzany, Tajna, a zo severu šmyk ho skratkou popri skole medzi deti slalom stovkou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smeruju na Nitru alebo tým smerom.

Tam by som dal retarder pol metra vysoky, pretoze tí amateri jazdia rychlostou M.Schumachera ale so skusenostou zaiaka z autoskoly a je to len fakt kusok od nestastia aku tu pisali par prispévkov dozadu.

O parkovaní nákladných áut vo večerných hodinách sa vyjadrovať nebudem pretože tí čo sa ich to týka na web nechodía a nemajú sa to odkiaľ dozvedieť, pretože MsP sa im nevenujú dostatočne.

K investícií nebudem hovoriť nič pretože sa kopec vecí pomenilo ale tieto sídliskové komunikácie patria tiež k mestu ako aj Hlavná ulica, ale Hlavná ulica je hlavná a je to aj ZRKADLO......

no coment

pridané: 16.3.2006 (10:23:14)

Re: Premávka na s. Lúky
Nie celkom rozumiem tomuto príspevku. Máte snáď pocit, že za tri roky "tejto garnitúry" sa v meste urobilo málo??? Stačí sa pozrieť okolo seba. Toľko sa tu ešte za takéto krátke obdobie neinvestovalo. Je teda samozrejmé, že všetko sa urobiť nemohlo. Nakoniec tie spomaľovače tu už mohli byť aj za "komančov" pred rokom 1989, resp. v priebehu ďalších "porevolučných garnitúr".

Ja osobne tie spomaľovače neznášam. Prečo neriešime bezpečnosť na sídlisku rešpektovaním dopravných predpisov? Kto tadiaľ chodí na aute? Nie náhodou predovšetkým obyvatelia sídliska? Prepáčte mi, nechcem sa vás dotknúť, ale je úplne nesprávne rozmýšľať o tom, aby nám mesto zabezpečilo za veľké peniaze ochranu pred nami samými.

A to sa týka aj chodníkov vyšlapaných krížom cez trávniky. Prakticky každý rok sa prekopávajú, aby bolo jasné, že tadiaľ sa nechodí a výsledok???? Vidíte ho na vlastné oči. Ja pomaly strácam chuť hlasovať za takéto neefektívne investície. Veď je to všetko o nás občanoch, o našom prístupe k prostrediu v ktorom žijeme. A mesto to má neustále naprávať? V slušnom štáte by sa nemalo stať, že občan vysype smeti vedľa smetiaka, že nerešpektuje separovaný zber. Ten "bordel" okolo smetných nádob je ďaleko neprijateľnejší, ako stav ohrád okolo nich, aj keď tu samozrejme s opravou súhlasím, ide aj o bezpečnosť a ak si dobre pamätáte, ešte za čias bývalého primátora som na tento nedostatok poukazoval aj v novinách, zverejňoval som fotky - padlo to na nás :-)

Takže takto. Zamyslime sa nad sebou, pranierujme verejne tých, ktorí sa nevedia správať, ktorí nedodržujú rýchlosť, chodia krížom po trávnikoch. Keď ich naučíme poriadku, nebude musieť mesto investovať do retardérov a prekopávať trávniky.

Marian Libiak, poslanec MsZ

pridané: 16.3.2006 (08:14:41)

re: premavka...
ci idu volby a ci nie opravy a ine akcie sa robia na zaklade rozpoctu mesta na ten ktory rok, pre neznalcov: ,, kolko korun zvysi, tolko sa aj investuje,,

pridané: 15.3.2006 (19:41:51)

Re: premavka na s. Luky
Ó to hadam nie??!! Žeby sa blížili voľby? Alebo sa niečo deje? Tie spomaľovače sú na pretrase už od začiatku funčného obdobia tejto garnitury, no hadam aby boli zmeny v politike kazdy rok a vtedy si pani spomenu aj na plebs.

hadam sa aj tie predzancene chodniky krizom cez travniky zmenia na chodniky a opravia sa aj rozpadnute boxy na smetne nadoby co je na hanbu mesta.

pridané: 14.3.2006 (20:12:03)

premávka na s.Lúky
Viete čo som zistlla ? Za nejakých 50 a viac tisícok bude zabudovaný čoskoro na "Čerešňovej " ulici.

vodič-rodič

pridané: 7.3.2006 (11:28:06)

archivácia
už aj príspevky z októbra 05 nájdete len v archíve

čokyna - správca

pridané: 5.3.2006 (00:05:04)

premavka na sidlisku luky
Spomalovace a znacky obytnej zony su samozrejmostou uz dlhe roky v mnohych mestach. Len vo Vrabloch to par lusi nechape a boji sa o svoj podvozok. Ten je asi dolezitejsi ako zivoty volicov.

vodic

pridané: 4.3.2006 (17:26:50)

premavka na sidlisku luky
ja byvam konkretne na sidl. luky 1116 a som nespokojny s tym, ze niekedy az stale je tu zvysena premavka aut, ktore niekedy preletia rychlostou svetla, konkretne medzi bytovkou 1116 a byvalym domom sluzieb je taka premavka ako po dialnici, rozbita cesta, chodnik nikde, oznacenie obytnej zony chyba....

pytam sa ci by nebolo vhodnym riesenim oznacit tabulou obytnej zony alebo poukladat na cesty na sidliskach spomalovacie prahy?

nechel by som skoncit pod kolesami niektoreho vodica...

pridané: 1.3.2006 (22:52:05)

parkovanie na 1 Mája ?
No okrem 1.maja sa tu parkuje aj pocas plesu a este je tu mnozstvo kadejakych turnajov, ktore maju bohaty doprovod a to tiez treba niekam uskladnit. Vyhradit na to cas zrejme nepojde, to by bolo treba od rana do vecera. Ale je tu este moznost spravit z toho jednosmerku a bude vyrieseny problem prejazdu a netreba budovat nic :-)

vodic


 

dnes je: 19.9.2019

meniny má: Konštantín

podrobný kalendár

webygroup
ÚvodÚvodná stránka